کیف پول لجر استکس با همکاری خالق آیفون

کیف پول لجر استکس
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 585 نفر

کیف پول جدید لجر استکس با همکاری خالق آیفون

در ۶ دسامبر، لجر، شرکت سازنده کیف‌ پول‌های سخت‌افزاری لجر نانو اس  و لجر نانو ایکس، از راه‌اندازی کیف پول جدید لجر استکس (Ledger Stax) خبر داد که با مشارکت تونی فادل، خالق آی‌پاد و آیفون ساخته خواهد شد.

کیف پول جدید لجر دارای طراحی منحصر به فرد و نوآورانه ای به سبک تلفن های همراه رده بالای سامسونگ است. این به کاربران امکان می دهد حتی زمانی که کیف پول خاموش است، مجموعه های NFT خود را مشاهده کنند.

به گفته لجر، تمام پیشرفت‌های کیف پول نسل بعدی به لطف رابطه آن‌ها با تونی فادل بود که او را مخترع و مغز متفکر لجر استکس می‌دانند. اگرچه این کیف پول هنوز برای فروش در دسترس نیست، مشتریان علاقه مند می توانند برای رزرو به وب سایت لجر مراجعه کنند. لجر استکس در پایان مارس ۲۰۲۳ با قیمت ۲۷۹ دلار به فروش خواهد رسید.

کسانی که این کیف پول را خریداری می کنند، واجد شرایط دریافت جوایز مختلفی مانند کیف محافظ Magnet Shell و NFT از مجموعه Art on Ledger Stax هستند که توسط یک هنرمند مشهور در صنعت کریپتو ایجاد شده است.

لجر استکس چه چیز جدیدی ارائه می‌دهد

این دستگاه علاوه بر اینکه یک وسیله حمل آسان به اندازه یک کارت اعتباری است، به کاربران اجازه می دهد بیش از ۵۰۰ ارز دیجیتال یا مجموعه NFT را ذخیره کنند. به زودی، به لطف توسعه دهندگان لجر، کاربران می توانند برنامه های وب۳ را از طریق لجر لایو جستجو کنند.

یکی از قابل توجه ترین پیشرفت ها در مقایسه با کیف پول های قبلی، انحنای صفحه لمسی E-Ink آن است که علاوه بر نمایش مجموعه های NFT، امکان مشاهده آسان تمامی تراکنش ها توسط کاربران جدید ارز دیجیتال را فراهم می کند.

در مورد باتری، این شرکت به مشتریان اطمینان داد که می توانند هفته ها یا حتی ماه ها با یک بار شارژ از استکس استفاده کنند، زیرا صفحه نمایش تک رنگ است (سیاه و سفید کار می کند) و باتری زیادی را مصرف نمی کند.

یک دستگاه باحال، زیبا و سرگرم کننده برای همه علاقه مندان به ارز دیجیتال

ایان راجرز، مدیر ارشد لجر، خاطرنشان کرد که به لطف فرهنگ تجربۀ کاربری بی نظیر تونی فادل، آنها یک دستگاه خلاقانه و سرگرم کننده ساختند و در عین حال امنیت لجر را نیز حفظ کردند.

تونی فادل هنگام ساخت یک محصول، هم برد مدار و هم بیلبورد تبلیغاتی را در ذهن خود دارد. با لجر استکس دستگاهی ساختیم که جالب، زیبا و سرگرم کننده است. ما با هم فرهنگ امنیت سازش ناپذیر و نگهداری از خود لجر را با فرهنگ تمرکز بر تجربه کاربر به همان اندازه سازش ناپذیر تونی و تیمش ترکیب کرده ایم. نتیجه اولین دستگاه سخت افزاری مطمئن مصرف کننده برای انقلاب ارزش است که توسط فناوری بلاک چین به وجود آمده است.

تونی فادل، طراح لجر استکس و مدیر Build Collective، گفت که انگیزه او پس از یادگیری در مورد کیف پول لجر، ایجاد یک دستگاه نسل بعدی است که برای کاربران متخصص و مبتدی استفاده از آن آسان باشد.

جستجو در فناوری امنیتی اثبات شده لجر و امتحان کردن همه کیف‌های سخت‌افزاری من را متقاعد کرد که یک دستگاه نسل بعدی با پاسکال، ایان و تیم شگفت‌انگیز لجر بسازم. ما به یک دستگاه کاربر پسند نیاز داریم… نه! ابزاری لذت‌بخش برای به ارمغان آوردن امنیت دارایی‌های دیجیتال برای بقیه ما، نه فقط خوره های کامپیوتر.

به نوبه خود، پاسکال گوتیه، رئیس و مدیر عامل لجر، پس از تاکید بر تعهد خود به امنیت کیف پول های خود، که تا به امروز با وجود فروش بیش از ۵ میلیون دستگاه بیش از فروش کیف پول جدید، هرگز هک نشده است، اشاره کرد که کیف پول جدید کاملا امن خواهد بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx