استیکینگ چین لینک راه اندازی شد

استیکینگ چین لینک
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 353 نفر

استیکینگ چین لینک راه اندازی شد

چین لینک، شبکه اوراکل بلاک چین، ویژگی استیکینگ خود را برای کمک به افزایش امنیت خدمات اوراکل این پلتفرم راه اندازی کرده است. چین لینک در اطلاعیه‌ای که برای کوین تلگراف ارسال شد، گفت که ویژگی جدید استیکینگ چین لینک بخشی جدایی‌ناپذیر از تلاش‌های Chainlink Economics 2.0 است که بر امنیت و رشد پایدار تمرکز دارد.

پیش از این، کاربران چین لینک که می خواستند پاداش توکن LINK دریافت کنند، باید نودهای خود را راه اندازی می کردند. با مکانیسم استیکینگ چین لینک که به تازگی راه اندازی شده است، دارندگان توکن چین لینک راه دیگری برای کسب درآمد دارند و در عین حال به افزایش امنیت پلتفرم اوراکل کمک می کنند.

استیکینگ چین لینک در ابتدا به‌عنوان نسخه بتای نسخه ۱.۱ راه‌اندازی شد که شامل یک استخر است و هدف آن ایمن کردن فید داده قیمت اتریوم به دلار  در شبکه اصلی اتریوم است. این به استک کنندگان اجازه می دهد تا با شرکت در یک سیستم هشدار غیرمتمرکز، برای حمایت از عملکرد فید پاداش کسب کنند. هنگامی که تغذیه داده با الزامات عملکرد مطابقت ندارد، سیستم شبکه را علامت گذاری می کند.

سرگئی نظروف، یکی از بنیانگذاران  چین لینک، گفت که این راه اندازی پایه و اساس Chainlink Economics 2.0 است و در نهایت بهبود خواهد یافت. او گفت: “با ادامه گسترش شبکه، استیکینگ چین لینک به تکامل و ارائه امنیت پیشرفته در سراسر اکوسیستم ما و در سراسر وب۳ ادامه خواهد داد.

طبق گفته تیم  چین لینک، از آنجایی که این پلتفرم به طور مداوم خدمات اوراکل جدید را در سراسر بلاک چین های مختلف منتشر می کند، امنیت شبکه باید با ارزش فزاینده ایمن شده در برنامه های کاربردی که توسط چین لینک تامین می شود، مطابقت داشته باشد. نظروف توضیح داد که:

شبکه چین لینک با موفقیت برای پشتیبانی از بخش قابل توجه و رو به رشد دیفای و بسیاری دیگر از قراردادهای هوشمند جدید مقیاس بندی شده است، و بیش از ۶.۶ تریلیون دلار ارزش تراکنش را در سال جاری ایجاد کرده است.

در ۲۹ نوامبر، توکن LINK قبل از راه اندازی ویژگی استیکینگ افزایش یافت، که نشان می دهد معامله گران پیش بینی می کنند که راه اندازی استیکینگ تقاضا برای توکن های LINK و خدمات اوراکل پلتفرم را افزایش دهد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx