ویتالیک بوترین : هوش مصنوعی هنوز نمی تواند جایگزین برنامه نویسان شود

ویتالیک بوترین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 518 نفر

ویتالیک بوترین : هوش مصنوعی هنوز نمی تواند جایگزین برنامه نویسان شود

ویتالیک بوترین خبرهای خوبی برای برنامه نویسانی دارد که ممکن است نگران این باشند که ممکن است توسط هوش مصنوعی بیکار شوند. هوش مصنوعی هنوز آنقدرها هم خوب نیست.

بنیانگذار اتریوم گفت که ChatGPT، یک ربات چت هوش مصنوعی که توسط OpenAI و هوش مصنوعی توسعه یافته است را بررسی کرده است تا ببیند آیا می تواند کد مفیدی بنویسد. از زمانی که سازنده ربات OpenAI آن را به صورت رایگان منتشر کرد، علاقه زیادی به این ربات وجود داشته است و توسعه دهندگان در حال بررسی میزان اعتماد آنها هستند.

در حالی که ویتالیک بوترین در یک پست وبلاگ گفت که چت ربات جدید می تواند یک دستیار برنامه نویسی باشد، زمانی که از او خواسته شد کدهای خاص بنویسد چندین اشتباه مرتکب شد.

ویتالیک بوترین گفت:

در حال حاضر، هوش مصنوعی با جایگزین شدن با برنامه نویسان انسانی فاصله زیادی دارد.

ChatGPT  از پردازش زبان طبیعی، نوعی هوش مصنوعی پیشرفته، برای پاسخگویی سریع استفاده می کند. در میان بسیاری از موارد استفاده از آن،ChatGPT  همچنین می‌تواند برای جستجوی کد خاصی استفاده شود که می‌تواند به توسعه‌دهندگان کمک کند تا برنامه‌هایی را بنویسند، خواه مخصوص بلاک چین‌ها یا سایر انواع نرم‌افزار باشد.

ویتالیک بوترین گفت:

هوش مصنوعی در بسیاری از موارد، می‌تواند موفق باشد و کدهای بسیار خوبی بنویسد، مخصوصاً برای کارهای رایج

الگوهای کدگذاری

در حالی که ChatGPT ممکن است راهی کارآمد برای توسعه دهندگان برای یافتن پاسخ سوالات باشد، ممکن است کد نادرستی ارائه شود. بنابراین، برای توسعه دهندگان مهم است که مراقب باشند.

ویتالیگ بوترین می‌گوید:

به این ترتیب، برخی از الگوهای کدگذاری را که قبلاً ندیده بودم، به من معرفی کرد و مبدل پایه را سریع‌تر از آنچه خودم داشتم نوشت.

معمولاً، توسعه‌دهندگان برای جستجوی دستی کدهای آماده برای استفاده، به وب‌سایت‌هایی مانند StackOverflow متکی هستند، اما این فرآیند می‌تواند زمان بر باشد. سایر توسعه دهندگان بلاک چین با نتیجه گیری بوترین موافق هستند. روتر، بنیانگذار پروتکل وام دهی Solend مبتنی بر سولانا، گفت: “من فکر می کنم ربات ChatGPT  مطمئناً در کاهش زمان صرف شده برای جستجوی StackOverflow  مفید خواهد بود.

با این حال، روتر نسبت به صحت کد در صورت استفاده در برنامه های بلاکچینی هشدار داد. وی افزود، با توجه به اینکه کد بلاکچین تغییرناپذیر است و پس از تولید قابل تغییر نیست، توسعه دهندگان باید مراقب باشند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx