ایردراپ لایت لینک | آموزش دریافت ایردراپ Lightlink

ایردراپ لایت لینک
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 926 نفر

ایردراپ لایت لینک؛ شبکه لایه۲ جدید اتریوم

مدتی است که پروژه‌ها و راه‌حل‌های لایه۲ بسیار پرطرف‌دار شده‌اند. چرا که این پروژه‌ها با تمرکز بر یک هدف و موضوع خاص، مثلاً صنعت گیمینگ، می‌توانند عملکرد بهتری نسبت به شبکه پایه خود داشته باشند؛ زیرا اعتبار و امنیتشان را از شبکه اصلی دریافت می‌کنند و معمولا مقیاس پذیری بشدت بیشتری دارند. راه‌حل‌های لایه دوم مختلفی برای شبکه‌های اتریوم، بیت‌کوین و بایننس چین ارائه شده‌اند و امروز هم ما قصد معرفی یک پروژه لایه دومی دیگر را داریم. این پروژه لایت لینک (lightlink) نام دارد و مانند بسیاری دیگر از شبکه‌های لایه۲، هدف آن افزایش مقیاس‌پذیری و توان عملیاتی شبکه اتریوم است. در این مقاله با آموزش دریافت ایردراپ لایت لینک همراه ما باشید.

این پلتفرم که در حال حاضر در فاز تست نت قرار دارد ادعای ارائه عملکرد ۱۰۰ برابری نسبت به شبکه اصلی خود را دارد؛ همچنین وجود توکن LL قطعی خواهد بود، توکنی که شبکه حول محور آن فعالیت خواهد کرد. تیم توسعه لایت لینک، در شبکه‌های اجتماعی مختلف بارها اشاره کرده‌اند که بخشی از عرضه این توکن متعلق به کاربرانی خواهد بود که در فاز تست نت به توسعه و رشد این پلتفرم کمک کرده‌اند. می‌توانید در تصویر زیر توکنومیک رمزارز LL ‌را مشاهده کنید.

ایردراپ لایت لینک

توکنومیک لایت لینک (LL)

نحوه دریافت ایردراپ لایت لینک

قبل از شروع دریافت ایردراپ توجه داشته باشید با وجود اینکه عرضه توکن LL به بازار قطعی است و به احتمال زیاد ایردراپ هم خواهد داشت، با انجام مراحل زیر تنها شانس خود را برای دریافت ایردراپ افزایش می‌دهید و هیچ قطعیتی در دریافت ایردراپ وجود ندارد.

مرحله اول ساخت یک حساب کاربری در کیف پول متامسک است. برای مشاهده آموزش ساخت کیف پول متامسک وارد لینک زیر شوید.

بعد از ساخت کیف پول، شما احتیاج به ۰٫۰۰۱ توکن اتریوم در شبکه اصلی و شبکه تستی گوئرلی دارید:

بعد از دریافت اتریوم در شبکه اصلی ابتدا با استفاده از این لینک شبکه تستی گوئرلی را به ولت خود اضافه کنید، سپس‌ به وبسایت https://goerlifaucet.com/ مراجعه کنید و با واردکردن آدرس کیف پولتان در قسمت آدرس ولت، مقداری اتریوم شبکه گوئرلی به‌صورت رایگان دریافت کنید.

سپس وارد وب‌سایت LightLink شوید و کیف پول خود را متصل کنید. مقدار ۰.۰۱ اتریوم را از شبکه گوئرلی به شبکه تستی LighLink Pegasus انتقال دهید. در صورت ثبت صحیح درخواست با این پیام مواجه خواهید شد:

دریافت ایردراپ

سپس در صفحه اصلی روی گزینه فلش آبی‌رنگ کلیک کنید و شبکه مبدأ را به شبکه پگاسوس تغییر دهید. حالا باری دیگر این تراکنش را تکرار کنید.

رمزارز رایگان

در صورتی که تمایلی به انجام مراحل اضافه‌ داشته باشید می‌توانید به انتقال رمزارزهای دیگر  مثل USDT و USDC‌ به شبکه پگاسوس بپردازید. آموزش دریافت توکن‌های دیگر در این شبکه را می‌توانید در این صفحه مشاهده کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx