قطع همکاری دو شرکت با هلیوم

قطع همکاری دو شرکت با هلیوم
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 465 نفر

شبکه بی‌سیم غیرمتمرکز هلیوم با دو شرکت معروف که بر اساس دو گزارش جداگانه از Mashable و The Verge، که لوگو شان را به‌طور برجسته در وب‌سایت خود نشان می‌دهد، مشارکت ندارد

در حالی که هلیوم تا روز جمعه آرم های Lime و Salesforce را در وب سایت خود نمایش داده بود، مقالات نشان می دهد که هیچ یک از این دو شرکت در حال حاضر از فناوری آن استفاده نمی کنند.

هلیوم (که اخیراً با نام Nova Labs تغییر نام داد) شرکتی است که در پشت شبکه هلیوم قرار دارد که صفحه سؤالات متداول آن به عنوان “شبکه جهانی و توزیع شده از نقاط مهم که پوشش بی سیم عمومی و دوربرد را برای دستگاه های اینترنت اشیا (IoT) ایجاد می کند، توصیف می کند. هلیوم دارای بلاک چین و توکن بومی خود به نام HNT است که صاحبان هات اسپات می توانند برای کارهایی مانند اعتبارسنجی پوشش کسب درآمد کنند. Axios در فوریه گزارش داد که هلیوم در دور اول مبلغی با ارزش ۱.۲ میلیارد دلار جمع آوری کرده است و Tiger Global و FTX Ventures به عنوان سرمایه گذاران جدید به آن ملحق شده اند.

Mashable اولین بار در روز جمعه گزارش داد که علیرغم اینکه هلیوم «اشاره‌های متعددی از این مشارکت در وب‌سایت خود کرده است» و نشان Lime را نشان می‌دهد، رابطه‌ای بین هلیوم و شرکت حمل‌ونقل Lime وجود ندارد.

Lime بیشتر به دلیل ارائه اسکوترهای برقی و دوچرخه برای اجاره از طریق برنامه تلفن هوشمند خود شناخته شده است. به گزارش مشبل، هلیوم برای سال ها ادعا می کرد که آهک از فناوری خود برای مکان یابی استفاده می کند.

اما یکی از سخنگویان Lime به Mashable گفت که از زمان آزمایش کوتاه و اولیه در تابستان ۲۰۱۹ هیچ تماسی با این پروژه نداشته است. او همچنین گفت که Lime خواسته است که از نام آنها در مواد تبلیغاتی به عنوان شرط آن آزمایش استفاده نکند. خبرگزاری فناوری

Lime اقدام قانونی علیه هلیوم انجام نداده است، اما به نظر می رسد به زودی امکان پذیر باشد

Mashable گزارش داد: «اما اکنون Mashable متوجه شده است که Lime در حال آماده شدن برای توقف استفاده هلیوم از نام و نشان Lime در وب سایت و بازاریابی خود است
همچنین خبرنامه داده‌ها و اطلاعات بینش هفتگی رایگان ما را دریافت کنید

در مقاله بعدی که بعداً در روز جمعه منتشر شد، The Verge به طور جداگانه گزارش داد که Salesforce از فناوری هلیوم نیز استفاده نمی‌کند.

The Verge نوشت: «اکنون Salesforce که لوگوی آن در وب‌سایت Helium درست در کنار Lime ظاهر شد، می‌گوید که از این فناوری نیز استفاده نمی‌کند. یکی از سخنگویان Salesforce به The Verge گفت که “هلیوم شریک Salesforce نیست” و گرافیک لوگو دقیق نیست.

این مقاله یک تصویر گرافیکی از وب‌سایت HNT را نشان می‌دهد که عبارت «هلیوم توسط هلیوم استفاده می‌شود» و سپس فهرستی از آرم‌های شرکت‌هایی از جمله Lime و Salesforce را نشان می‌دهد.

وب سایت این پروژه هنوز فهرستی از ۱۲ آرم از نهادهای مختلف را نشان می دهد، اما دیگر Lime یا Salesforce را به عنوان مشتریان فهرست نمی کند. به گفته The Verge، در پایان روز کاری روز جمعه، Salesforce و Lime را از لیست حذف کرد.

Axios مدت کوتاهی پس از اینکه نیویورک تایمز این شرکت را در مقاله ای در ۶ فوریه معرفی کرد، افزایش و ارزش گذاری هلیوم را گزارش کرد. Axios همچنین Khosla Ventures، GV، Multicoin Capital، Munich Re Ventures و FirstMark Capital را به عنوان سرمایه گذاران موجود در شرکت نام برد. هلیوم از اظهار نظر در مورد این افزایش زمانی که The Block دست به دست شد، خودداری کرد.

ایمیلی به صندوق ورودی رسانه HNT تا زمان مطبوعات بازگردانده نشد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx