آیا نقطه شکست دارندگان کوتاه مدت بیت کوین دوباره به عنوان مقاومت عمل خواهد کرد؟

فروش دارندگان کوتاه مدت
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 532 نفر

بررسی داد های انچین , ایا مقامت در راه است ؟

داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهند که دارنده کوتاه‌مدت بیت‌کوین SOPR به ارزش «نقطه سربه‌سر» نزدیک می‌شود، نقطه‌ای که در گذشته به عنوان مقاومت برای قیمت کریپتو عمل کرده است.

SOPR دارنده کوتاه مدت بیت کوین افزایش می یابد و به مقدار “۱” نزدیک می شود
همانطور که توسط یک تحلیلگر در یک پست CryptoQuant اشاره شده است، اگر SOPR  به افزایش خود ادامه دهد، فشار فروش از سوی دارندگان کوتاه مدت ممکن است افزایش یابد.

«نسبت سود خروجی صرف شده» (یا به طور خلاصه SOPR) شاخصی است که به ما می گوید که آیا کل بازار بیت کوین در حال حاضر با سود یا زیان به فروش می رسد.

این معیار با مرور تاریخچه زنجیره ای هر کوین که قبل از این به فروش می رسید، کار می کند. اگر ارزش قبلی هر کوینی کمتر از قیمت فعلی بود، آن سکه همین الان با سود در حرکت است

در حالی که فروش در پایین تر از نقطه فروش قبلی ، به معنای فروش در ضرر می باشد.

داده های گلسنود

وقتی ارزش SOPR بیشتر از یک باشد، به این معنی است که بازار کلی در حال فروش با سود است. از سوی دیگر، مقادیر زیر آستانه نشان می دهد که سرمایه گذار متوسط بیت کوین را با ضرر منتقل می کند.

اکنون، «دارندگان کوتاه‌مدت» (STHs) شامل تمام سرمایه‌گذاران بیت‌کوین است که کوین های خود را پس از نگهداری کمتر از ۱۵۵ روز می‌فروشند. نمودار زیر روند SOPR را به طور خاص برای این گروه نشان می دهد.

شاخص Sopr

شاخص STH SOPR

همانطور که در نمودار بالا می بینید، بیت کوین STH SOPR چند ماه پیش به زیر عدد ۱ سقوط کرد، که نشان می دهد این دارندگان با ضرر می فروشند.

این اندیکاتور طی چند ماه اخیر دو بار اقدام به فرار از این منطقه کرده است که هر دو بار شکست خورده و قیمت نیز به طور همزمان کاهش یافته است.

دلیل این روند این است که خط “SOPR = 1” نشان دهنده نقطه “شکست” برای بازار است. با رسیدن این معیار به این سطح، سرمایه‌گذارانی که قبلاً ضرر کرده بودند فکر می‌کنند اکنون پول خود را پس گرفته‌اند و بنابراین کوین های خود را در اینجا می‌فروشند و مقاومت در بازار شکل میگیرد.

این منجر به فشار فروش بالاتر از حد معمول از سوی STH ها در این علامت می شود که مقاومت در برابر قیمت بیت کوین را ایجاد می کند.

اخیراً SOPR برای این گروه دارنده افزایش یافته است و اکنون بار دیگر به آستانه نزدیک می شود. اگر روند گذشته موردی باشد، پس از آزمایش ارزش، بیت کوین ممکن است این بار نیز شاهد روند نزولی باشد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx