افزایش حجم معاملات مشتقات اتریوم با نزدیک شدن به روزرسانی مرج

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

تاثیر به روزرسانی مرج اتریوم بر بازار اتریوم حجم مبادلات مشتقات اتریوم در حال افزایش است، زیرا معامله گران بزرگ نسبت به به روزرسانی مرج اتریوم نظرات گوناکونی دارند. کل حجم مبادلات مشتقات اتریوم در صرافی های معتبر بین المللی از 2.74 میلیارد دلار در 2 ژوئیه به بیش از 7 میلیارد دلار در 29 […]

به روزسانی مرج اتریوم

تاثیر به روزرسانی مرج اتریوم بر بازار اتریوم

حجم مبادلات مشتقات اتریوم در حال افزایش است، زیرا معامله گران بزرگ نسبت به به روزرسانی مرج اتریوم نظرات گوناکونی دارند.

کل حجم مبادلات مشتقات اتریوم در صرافی های معتبر بین المللی از 2.74 میلیارد دلار در 2 ژوئیه به بیش از 7 میلیارد دلار در 29 جولای افزایش یافته است، و در حال حاضر 5.9 میلیارد دلار است.

منبع: COINGLASS
منبع: COINGLASS

در همین حال، مجموع معاملات آتی اتریوم در 30 جولای به 7.58 میلیارد دلار رسید. این مقدار در 2 جولای 4.71 میلیارد دلار بوده است.

جاشوا لیم، رئیس بخش مشتقات در Genesis Global Trading، به The Block گفت که افزایش فعالیت‌ها به صندوق‌های تامینی کلان مرتبط است که همزمان با گمانه زنی ها در مورد به روزرسانی مرج اتریوم معاملاتی را روی این ارز باز کرده اند. مرج اتریوم مربوط به انتقال شبکه از اثبات کار به اثبات سهام است.

اتریوم همزمان با خبرهای مربوط به مرج اتریوم با افزایش 59 درصدی قیمت در ماه گذشته همراه بوده است. انتظار می رود این به روزرسانی در ماه سپتامبر رخ دهد.

جاشوا لیم گفت: «یک پدیده جدیدتر، علاقه صندوق های بزرگ مالی به معاملات آپشن اتریوم است. یک ساختار شکل گرفته است که احتمال دارد قیمت اتریوم را در دسامبر امسال به 3000 دلار برساند.»

استراتژی‌های صندوق های کلان مالی پیچیده‌تر هستند و معامله‌گران را ملزم می‌کند تا مشتقات بیشتری را معامله کنند، که بر حجم و سود باز تأثیر می‌گذارد..

یکی دیگر از سرمایه گذاران نهادی به The Block گفت; «افزایش حجم معاملات اتریوم مربوط به علاقه سرمایه گذاران به خبر به روزرسانی مرج است.»

مقایسه حجم معاملات مشتقات بیت کوین و اتریوم

افزایش معاملات در بازار مشتقات اتریوم در حالی اتفاق افتاده است; که معاملات مشتقات بیت کوین افزایش قابل توجهی را شاهد نبوده اند. این افزایش معاملات هم در حجم معاملات اسپات و حجم معاملات آتی تاثیر قابل توجهی داشته است. همچنین سرمایه گذاران ترجیح می دهند که به معاملات اسپات بیت کوین روی بیاورند; و به معاملات مشتقات بیت کوین علاقه کمتری نشان داده اند.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx