لیکوئید شدن ۵۹۰ میلیون دلار در ۱۲ ساعت گذشته

لیکوئید شدن ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 4722 نفر

لیکوئید شدن ۵۹۰ میلیون دلار در ۱۲ ساعت گذشته

براساس داده‌های وبسایت کوین گلس در ۱۲ ساعت گذشته بیش از ۵۹۰ میلیون دلار موقعیت معاملاتی لیکوئید شده است. وبسایت کوین گلس که یک وبسایت برای تحلیل داده‌های آنچین است نشان می‌دهد که طی ۲۴ ساعت گذشته نیز مقدار پوزیشن‌های لیکوئیدشده در بازار ۶۵۴ میلیون دلار است.

همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۴,۱۷۷ تریدر لیکوئید شده‌اند. بزرگترین پوزیشن لیکوئید شده معادل ۶.۵۴ میلیون دلاربوده که مربوط به یک تریدر در صرافی هوبی روی جفت ارز بیت کوین تتر است. همچنین بیشترین حجمی از موقعیت‌های معاملاتی که لیکوئید شده است مربوط به صرافی OKX است که به تنهایی حدود ۵۰ درصد از حجم لیکویئد شده (۳۲۱ میلیون دلار) در ۲۴ ساعت گذشته را تشکیل می‌دهد. صرافی‌های بایننس و هوبی نیز به ترتیب با ۲۶ درصد و ۸ درصد در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

همچنین بیشترین حجم لیکوئیدی‌ها مربوط به ارز دیجیتال اتریوم می‌باشد با ۲۴۶ میلیون دلار موقعیت لیکوئید شده. در جایگاه بعدی بیت کوین قرار دارد با ۲۱۹ میلیون دلار موقعیت لیکوئید شده. سولانا، دوج کوین و اپتوس به ترتیب با ۲۳، ۱۱.۶۹ و ۹.۲ میلیون دلار در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

 از کل موقعیت‌های لیکوئیدشده ۹۱.۳۶ درصد آن‌ها مربوط به موقعیت‌های فروش (پوزیشن شورت) و بقیه مربوط به موقعیت‌های لانگ است. جالب اینجاست که این مقدار در صرافی‌های مختلف کاملا متفاوت است. به طور مثال در صرافی بای بیت تنها ۶۹.۴۶ درصد پوزیشن‌های لیکوئید شده مربوط به موقعیت‌های فروش است. اما در صرافی OKX موقعیت‌های فروش ۹۶ درصد پوزیشن‌های لیکوئیدشده را تشکیل می‌دهد. لازم به ذکر است که ارزش کل معاملات بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱۴۴ میلیارد دلار است که حدود ۴۲ درصد نسبت به روزگذشته افزایش یافته است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx