صرافی ارز دیجیتال بیت هامب متهم به فرار مالیاتی شد

صرافی ارز دیجیتال بیت هامب
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 386 نفر

اتهام فرار مالیاتی به صرافی ارز دیجیتال بیت هامب

طبق گزارش‌ها، خدمات مالیاتی ملی (NTS) کره جنوبی، صرافی ارز دیجیتال بیت هامب و هلدینگ بیت هامب را با تحقیقات مالیاتی ویژه مورد بررسی قرار داده است تا مشخص شود که آیا پلتفرم ارز دیجیتال با قوانین مالیاتی داخلی مطابقت داشته است یا خیر. مقامات همچنین کانگ جونگ هیون (که شایعه شده مالک واقعی صرافی است) و خواهرش کانگ جی یون را مورد بازرسی قرار داده اند.

مسائل مالیاتی برای بیت هامب

بر اساس گزارش‌های اخیر، چهارمین اداره تحقیقات خدمات مالیاتی منطقه ای سئول بررسی خواهد کرد که آیا صرافی ارز دیجیتال بیت هامب در هر گونه فرار مالیاتی دست داشته است یا خیر. شایان ذکر است این واحد تنها به حل پرونده های مالیاتی خاص می پردازد.

خدمات مالیاتی ملی کره جنوبی ظاهراً با مشاهده تراکنش‌های بین‌المللی و محلی شرکت، عملیات مالیاتی صرافی ارز دیجیتال بیت هامب را تأیید می‌کند. مقامات بیشتر فعالیت های کانگ جونگ هیون (مالک فرضی شرکت) و خواهر کوچکترش، کانگ جی یون را بررسی خواهند کرد.

چندین منبع اشاره کرده اند که جونگ هیون بزرگترین سهامدار بیت هامب است. با این حال، برای حفظ مشخصات، او بیشتر علایق تجاری، املاک و بسیاری از وسایل نقلیه خود را به نام خواهر و برادرش ثبت کرده است. مطبوعات کره جنوبی اخیراً نشان داده اند که این مرد مرموز با پارک مین یونگ (یکی از مشهورترین بازیگران زن محلی) رابطه دارد.

مقامات تحقیقات مالیاتی مشابهی را در سال ۲۰۱۸ روی صرافی ارز دیجیتال بیت هامب انجام دادند. در آن زمان، آنها ۸۰ میلیارد وون (بیش از ۶۴ میلیون دلار) مالیات بر درآمد دریافت کردند.

بر اساس گزارش‌های قبلی، جسد معاون آقای پارک، در نزدیکی خانه خود در سئول پیدا شد، در حالی که تحقیقات اولیه هیچ نشانه‌ای از قتل احتمالی پیدا نکرد. شرکت او یکی از بزرگترین سهامداران هلدینگ بیت هامب است.

آقای پارک با چندین اتهام سرقت وجوه مشتریان و دستکاری قیمت سهام روبرو شد، در حالی که سم بنکمن فرید مدیر عامل سابق صرافی ارز دیجیتال FTX ظاهراً در حال مذاکره پیشرفته برای خرید این صرافی بود.

گزارش دیگری نشان داد که لی جونگ هون، رئیس سابق پلتفرم ارزهای دیجیتال کره جنوبی، قانون تشدید مجازات جرایم اقتصادی خاص را نقض نکرده است و کیم بیونگ گان را برای ۱۱۲ میلیارد وون (۸۷.۵ میلیون دلار) فریب نداده است. اگر دادگاه او را مجرم تشخیص می داد، می توانست تا هشت سال به زندان برود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx