تحلیل و بررسی وضعیت اتریوم

اتریوم
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 445 نفر

عملکرد اتریوم [ETH] اخیرا شاهد حرکت بسیار کندی بود زیرا آلتکوین نتوانست هیچ تغییر قابل توجهی در قیمت ثبت کند. پس از بروزرسانی مورد انتظار “ادغام”، عملکرد کوین با کاهش شدید همراه بود و در زمان نگارش این مقاله، بیش از ۲ درصد کمتر از ۲ اکتبر بود.

علاوه بر این، تعدادی از تحولات، حاکی از روند نزولی احتمالی در روزهای آینده است. به عنوان مثال، داده های گلسنود نشان داد که خروجی خالص اتریوم از صرافی ها به طور قابل توجهی کاهش یافته و به پایین ترین حد یک ماهه ۹۵۰۹.۱۹۰ ETH کاهش یافته است. این یک سیگنال خرسی عظیم بود زیرا کاهش در خروجی صرافی ها معمولاً نشان دهنده فشار فروش بالاتر است. طبق داده‌های کوین مارکت کپ، اتریوم با ارزش بازار ۱۵۸،۳۴۹،۰۰۸،۸۵۷ دلار، در حدود ۱۲۹۲.۰۰ دلار معامله می‌شد. جالب توجه است که چندین تحلیلگر نیز نظر خود را در مورد بازار نزولی برای ETH بیان کردند. نه تنها این، بلکه نگاهی به معیارهای ETH نیز تصویری نه چندان خوشایند را ترسیم کرد.

سرمایه گذاران اتریوم، برای سقوط آماده باشید

Crypto Sunmoon، نویسنده و تحلیلگر کریپتوکوانت، اخیراً ارزیابی‌ای را منتشر کرده است که احتمال یک روند نزولی را نشان می‌دهد. او اشاره کرد که با ادامه روند صعودی ورودی (میانگین) صرافی ها بین سال‌های ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۱، قیمت ETH به سرعت افزایش یافت. او افزایش جریان ورودی ارز (میانگین) به سمت پایین ترین سطح کوتاه و بلندمدت را نشان داد. علاوه بر این، او همچنین اظهار داشت که در آینده نزدیک شاهد هیچ سیگنال صعودی برای اتریوم نیست.

اتریوم

شاخص‌ها چه می گویند؟

جالب اینجاست که معیارهای روی زنجیره اتریوم نیز نتیجه مشابهی را در روزهای آینده نشان می‌دهد. اگرچه نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) اتریوم افزایش جزئی را ثبت کرد، اما همچنان به میزان قابل توجهی پایین تر از سطح سپتامبر خود بود که یک سیگنال خرسی است. علاوه بر این، فعالیت توسعه اتریوم نیز در هفته گذشته کاهش یافته است، که به طور کلی یک پرچم قرمز برای یک بلاک چین است. علاوه بر این، حجم ETH نیز مسیر مشابهی را دنبال کرد و روند نزولی را ثبت کرد.

پرتو امید؟

با وجود وضعیت ناخوشایند این آلت کوین، تنها پرتو امید از فضای NFT اتریوم آمد. در حالی که میانگین حجم معاملات روزانه NFT به میزان قابل توجهی کاهش یافت، کاهش میانگین تعداد معامله‌گران روزانه بسیار کند بود. این به یک پایگاه مشتری وفادار تقریباً ۴۰۰۰۰ نفره در روز اشاره دارد. بنابراین، با وجود کاهش قیمت اتریوم، کاربران فضای NFT آن به حداقل ممکن تحت تاثیر قرار گرفتند.

پیشرفت فوق با نگاه کردن به نمودار سنتیمنت نیز مشهود بود. بر اساس داده ها، کل حجم معاملات NFT اتریوم به دلار در چند روز گذشته افزایش یافته است که یک سیگنال مثبت می‌باشد.

اتریوم

با در نظر گرفتن تمام پیشرفت‌ها و معیارهای زنجیره‌ای، نمی‌توان انتظار داشت که اتریوم به این زودی‌ها رالی گاوی بعدی خود را آغاز کند. با این حال، با کمی گرما در فضای NFT آلتکوین، احتمال کمی برای ETH وجود داشت که شرایط را به نفع خود تغییر دهد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx