پیشبینی قیمت لونا کلاسیک

لونا کلاسیک
  • زمان مطالعه: 7دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 594 نفر

قیمت ترا لونا کلاسیک (LUNC) در ۲۴ ساعت گذشته اندکی کاهش یافته و با ۰.۵ درصد کاهش به ۰.۰۰۰۳۱۵۴۵ دلار رسیده است. با این حال، ۳ درصد در یک هفته و ۲۲ درصد در یک ماه افزایش می‌یابد، که عمدتاً به این دلیل است که بایننس تمام کارمزدهای معاملاتی را که از معاملات LUNC جمع‌آوری کرده است بین ۲۱ سپتامبر و ۱ اکتبر سوزانده است.

این مقدار حدود ۱.۸ میلیون دلار است که با توجه به قیمت فعلی آلتکوین، معادل سوزاندن تقریباً ۵.۸ میلیارد لونا کلاسیک است. به نظر می رسد بازار چنین توکن سوزی گسترده ای را به عنوان نشانه ای در نظر گرفته است که بایننس مایل به حمایت از بازسازی قیمت LUNC است، قیمتی که در ماه می پس از انتشار میلیاردها LUNC جدید (که در آن زمان به نام LUNA شناخته می شد) توسط ترا به طرز بدی سقوط کرد تا بتواند قیمت استیبل کوین UST را تقویت کند.

با این حال، با افزایش بیش از ۳۰۰۰۰ درصدی LUNC پس از سقوط به ۰.۰۰۰۰۰۰۹۹۹۹۶۷ دلار در ۱۳ می، مداخله بایننس این امیدواری را ایجاد می کند که آلت کوین رسوا شده بتواند به بهبودی تقریباً معجزه آسا خود ادامه دهد. مسئله این است؛ در حالی که قیمت کسری آن امیدی به افزایش بیشتر دارد، فقدان یک مورد استفاده واقعی برای LUNC به این معنی است که این فقط بازیچه دلالان است و ممکن است پس از حرکت آنان به سمت کوین ترند بعدی دوباره سقوط کند.

پیش بینی قیمت لونا کلاسیک

علی‌رغم افزایش‌های اخیر، لازم به یادآوری است که لونا کلاسیک (LUNC) از زمانی که بالاترین قیمت خود یعنی ۱۱۹.۱۸ دلار را در آوریل ثبت شد، همچنان نزدیک به ۱۰۰ درصد کاهش یافته است.

لونا کلاسیک

شاخص‌های LUNC در ابتدای این ماه افزایش یافت و شاخص قدرت نسبی آن (بنفش) از ۸۰ گذشت. در همان زمان، میانگین متحرک ۳۰ روزه (قرمز) به راحتی بالاتر از میانگین ۲۰۰ روزه (آبی) افزایش یافت و یک شکست انجام شد. اکنون، این شاخص‌ها کمی معکوس شده‌اند که حاکی از کاهش حرکت است. RSI آن به زیر ۵۰ رسیده است، در حالی که میانگین ۳۰ روزه آن به نظر می رسد که در حال سقوط به زیر میانگین ۲۰۰ روزه خود است، چیزی که خطر تشکیل “صلیب مرگ” را به دنبال دارد.
صرف نظر از روند فعلی قیمت، هفته گذشته برای لونا کلاسیک امیدوار کننده بوده است. به ویژه، تعهد بایننس به کاهش هزینه‌های معاملاتی جمع‌آوری‌شده در LUNC تا حدودی به کاهش عرضه انبوه آلت‌کوین کمک می‌کند که از حدود ۱ میلیارد قبل از سقوط ترا به ۶.۹ تریلیون در زمان نگارش رسید. سوزاندن تقریباً ۱.۸ میلیون دلاری دیروز در LUNC نیز اولین مورد برای بایننس نخواهد بود، با این مثال که به طور بالقوه روندی را ایجاد می کند که سایر صرافی های بزرگ ممکن است از آن پیروی کنند. البته، آنها باید مقدار باورنکردنی LUNC را بسوزانند تا قیمت آلتکوین را به اعداد کامل برگردانند.

عبور از جو؟

در واقع، تقریباً ۹۹.۹۹٪ از کل LUNC در گردش باید سوزانده شود تا عرضه آن به سطح یک میلیارد بازگردد. این اتفاق نمی‌افتد، و این ظن را ایجاد می‌کند که روند فعلی LUNC اتفاقی در حال وقوع است، زیرا بازار گسترده‌تر همچنان با رکود مواجه است، به این معنی که فرصت‌های زیادی برای پامپ‌های قیمت ناگهانی وجود ندارد.

به طور واقع بینانه، اگر بایننس در آینده حدود ۵.۸ میلیارد LUNC را نیز از بین ببرد، بازار به هزاران مورد از این LUNC ها نیاز دارد تا عرضه لونا کلاسیک را به حدود ۱ تریلیون برساند. این هنوز هزار برابر بیشتر از عرضه قبلی ۱ میلیاردی لونا کلاسیک است. به این ترتیب، بسیار بعید است که LUNC هرگز بالاترین رکورد قبلی خود را به دست آورد. با فرض اینکه بایننس هزار بار توگن سوزی کند (که بسیار خوش بینانه است)، LUNC ممکن است در دراز مدت به ۰.۳۱ دلار برسد.

این ممکن است تعدادی از دارندگان LUNC را ناامید کند، اما حتی با وجود یک بازار نزولی، چند آلتکوین جدید وجود دارد که زمینه را برای افزایش قیمت قابل توجه فراهم می‌کند و در عین حال دارای برخی اصول بنیادی خوب است. برای مثال، توکن مبتنی بر متاورس Tamadoge (TAMA) در روز گذشته، پس از فهرست شدن در OKX و فهرست شدن بالقوه آن در بایننس، ۹۰ درصد افزایش یافته است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx