تحلیل نیر پروتکل

نیر پروتکل
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 406 نفر

نیر پروتکل (NEAR) با سناریوهای کمتر صعودی دست و پنجه نرم می کند زیرا بسیاری از معامله گران و سرمایه گذاران از حرکات قیمت خسته شدند زیرا این جفت در برابر تتر جهش قابل توچهی را تجربه نمیکند. نیر پروتکل به دلیل اینکه قیمت برای آزمایش مجدد منطقه حمایتی آن در ۳ دلار پیشروی میکند، اصلاح های موقتی را تجربه میکند. با توجه به اینکه بازار فعلی پیش از جهش های بیشتر از آلت کوین ها امیدوارکننده تر به نظر می رسد، تردیدهایی در مورد نیر پروتکل وجود دارد زیرا قیمت آن به اندازه سایرین امیدوار کننده نیست. (داده های بایننس)

 تحلیل قیمت پروتکل (NEAR) در نمودار هفتگی

نیر پروتکل

نمودار قیمت نیر به هفتگی | منبع: NEARUSDT در Tradingview.com

اکثر پروژه‌های ارز دیجیتال در ماه جدید تسکین یافته‌اند و آلت‌کوین‌هایی مانند بیت کوین، اتریوم و حتی ریپل پس از هفته‌ها حرکت روند نزولی، همچنان نشانه هایی از قدرت را نشان می‌دهند.

قیمت نیر امیدوارکننده به نظر نمی رسد زیرا با وجود تلاش برای شکستن ۶ دلار و روند بالاتر از این مقاومت، همچنان در محدوده روند نزولی خود حرکت می کند.

پس از عبور از ۶ دلار، قیمت منطقه حمایتی ۳.۵ دلاری خود را مجدداً آزمایش کرد. از آن زمان، قیمت برای بازیابی و روند بالاتر از این سطح حمایت، با نگرانی بسیاری از معامله‌گران و سرمایه‌گذاران در مورد موقعیت‌های خود، تلاش کرد.

قیمت هفتگی نیر در آستانه هفته جدید نزولی بسته شد، با باز شدن قیمت با حرکت قیمت در محدوده، احساسات متفاوتی را در رابطه با بهبود NEAR ایجاد کرد. برای اینکه قیمت نیر روند صعودی خود را از سر بگیرد، قیمت باید بالای ۶ دلار بسته شود.

مقاومت هفتگی برای قیمت ۶ دلار.

حمایت هفتگی برای قیمت ۳.۵ دلار.

در بازه زمانی روزانه، ارزش بازار کریپتو صعودی باقی می‌ماند و حمایت را در ۸۵۰ میلیارد دلار (۸۵۰ میلیارد دلار) حفظ می‌کند. این به اکثر آلتکوین‌ها کمک کرده است، اما نه این پروزه زیراکه در یک حرکت قیمت محدود و با حرکت قیمت کمی باقی می‌ماند.

قیمت فعلی نیر ۳.۶۸ دلار است، زیرا قیمت زیر میانگین متحرک نمایی ۸ و ۲۰ روزه (EMA) باقی مانده است و قادر به شکستن بالاتر از این منطقه نیست. قیمت ۳.۷۵ دلار مربوط به مقادیر EMA 8 و ۲۰ روزه است که به عنوان پشتیبانی عمل می کند.

شکست در بالای این منطقه مقاومتی می‌تواند نشان‌دهنده تسکین کمی برای قیمت نزدیک باشد که برای مدت طولانی روند نزولی را حفظ کرده است.

مقاومت روزانه برای قیمت ۶ دلار.

حمایت روزانه برای قیمت  ۳.۶ دلار.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx