لاکی بلاک Lucky Block بهترین پلتفرم NFT رقابتی

لاکی بلاک Lucky Block بهترین پلتفرم NFT رقابتی
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1059 نفر

بازار توکن های غیرقابل تعویض (NFT) رشد فوق العاده ای را در طول سال گذشته بخود دیده است. چندین پلتفرم “NFT رقابتی” نیز در این مدت جوانه زده اند که یکی از آنها Lucky Block است. لاکی بلاک یکی از بزرگترین پلتفرم های NFT رقابتی است که توسط توکن LBLOCK ارائه می شود.

برتری لاکی بلاک

NFT های رقابتی در سال گذشته بسیار محبوب شده اند. در حالی که برخی از پروژه‌ها، مانند لاکی بلاک، متعهد به ارائه بهترین بازی‌های NFT و بلاک چین به کاربران خود هستند، پروژه‌های دیگری مانند NFT-Competitions بدون نقشه راه مشخص و با پیشنهادات ضعیف راه‌اندازی شده‌اند.

NFT-Competitions به عنوان بهترین نتیجه در موتورهای جستجو ظاهر می شود. با این حال، این فقط به دلیل نام پلتفرم است و نه به این دلیل که بهترین پیشنهادات را در مقایسه با سایر پلتفرم‌های NFT رقابتی دارد.

NFTکامپتیشن در وب سایت خود ادعا می کند که یک پلتفرم “مسابقه مبتنی بر مهارت” است که به کاربران اجازه می دهد در ماموریت های مختلف شرکت کنند و جوایز را ببرند. این پلتفرم همچنین ادعا می‌کند که شانس‌های ثابتی را ارائه می‌کند تا به سرمایه‌گذاران بهترین شانس برای برنده شدن را بدهد. NFTکامپتیشن همچنین می گوید که در بریتانیا مستقر است و تحت قوانین و قوانین بریتانیا تنظیم می شود.

وب‌سایت‌های NFTکامپتیشن جزئیات کمی درباره پروژه، برندگان رقابت‌ها و نقشه راهی ارائه می‌کنند که رشد پروژه را در آینده نشان می‌دهد. علاوه بر این، صفحه توییتر این پروژه با وجود ایجاد صفحه در سال گذشته، حدود ۱۷۷ دنبال کننده دارد.

با توجه به تعداد بالای فرش‌هایی که در بازار ارزهای دیجیتال اتفاق افتاده، ارائه‌های ضعیف پروژه و عدم رویکرد جامعه محور آن نگران‌کننده است. بنابراین، سرمایه گذارانی که به دنبال بهترین پلتفرم های NFT رقابتی برای سرمایه گذاری هستند، باید پلتفرم های قوی مانند لاکی بلاک را در نظر بگیرند.

لاکی بلاک یک پلتفرم NFT رقابتی است که در حال حاضر شهرتی برای خود ایجاد کرده است. این پروژه در اوایل سال جاری با یک وایت پیپر و یک نقشه راه قوی راه اندازی شد که سهم عظیمی از اکوسیستم بازی های کریپتو رو به رشد را به دست خواهد آورد. پلت فرم NFT رقابتی لاکی بلاک به بازیکنان اجازه می دهد تا یک NFT ایجاد شده برای هر جایزه را خریداری کنند. برخی از جوایزی که دارندگان این NFT ها می توانند برنده شوند عبارتند از یک خانه، یک میلیون دلار بیت کوین، یک Bored Ape  NFT، بلیط VIP برای جام جهانی فوتبال و غیره.

علاوه بر NFT رقابتی، لاکی بلاک از قرعه کشی جکپات روزانه نیز پشتیبانی می کند که شرکت کنندگان می توانند بلیط بخرند. این قرعه کشی قبلاً شاهد جوایز بازیکنان موفقی بوده است، همانطور که در صفحه توییتر لاکی بلاک که بیش از ۴۶۰۰۰ دنبال کننده دارد نشان داده شده است.

پل لاکی بلاک و اتریوم به زودی راه اندازی می شود

یکی از برنامه‌های پروژه لاکی بلاک ایجاد پل اتریوم است که انتقال توکن‌های LBLOCK V1 و LBLOCK V2 را برای کاربران آسان‌تر می‌کند. توکن LBLOCK V2 در حال حاضر در صرافی های متمرکز برتر مانند LBank، MEXC Global و Gate.io فهرست شده است.

پل لاکی بلاک در اوایل اکتبر راه اندازی می شود و انتظار می رود سود قابل توجهی برای توکن آن ایجاد کند. سرتیک در حال حاضر در حال تست پل است تا مطمئن شود که هیچ ایراد قابل سوء استفاده ای ندارد. لاکی بلاک همچنین برای افزایش قیمت LBLOCK، از ۲۹ سپتامبر ۱% سوزاندن توکن را اعلام کرده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx