آینده لونا کلاسیک چگونه خواهد بود؟ تحلیل ارزینجا؟

آینده لونا کلاسیک
  • زمان مطالعه: 11دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 618 نفر

آینده لونا کلاسیک چگونه خواهد بود؟ تحلیل ارزینجا؟

ویژگی چالش برانگیز ارزهای دیجیتال برای کاربران و معامله گران، نوسان شدید قیمت دارایی ها است. حرکت و فراوانی حرکات در یک دوره کوتاه می تواند برای سرمایه گذاران جدید و کوتاه مدت ترسناک باشد. تمایل به یک ارز دیجیتال نسبتاً پایدار که از ثبات قیمتی بازار مالی فیات تقلید کند و در عین حال حریم خصوصی، امنیت و سرعت ارزهای رمزپایه مانند بیت کوین را حفظ کند، منجر به توسعه لونا کلاسیک شد. لونا کلاسیک در سال ۲۰۱۸ راه اندازی شد و بلاک چین خود را در سال ۲۰۱۹ به کار گرفت. پلتفرم فناوری استیبل کوین، ثبات قیمت نسبی ارزهای فیات دنیای واقعی را با نقاط قوت حریم خصوصی بیت کوین (BTC) ترکیب می کند. علاوه بر این، تراکنش های سریع و مقرون به صرفه را از طریق استیبل کوین UST خود مستقر می کند.

زنجیره لونا استیبل کوینی را ایجاد کرد که یک به یک با دلار آمریکا، وون کره جنوبی، توگریک مغولستان و سایر ارزهای شناخته شده مرتبط بود. زنجیره ترا توسط دنیل شین و دو کوان ایجاد شد که احساس می کردند ثبات قیمت و قابلیت استفاده می تواند ترس از ضررهای فوری را کاهش دهد و استقبال گسترده و استفاده از ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک چین را ترویج دهد. می‌توانید در صرافی‌های رایج ارزهای دیجیتال مانند بایننس و ارزینجا اقدام به خرید لونا کلاسیک کنید.

لونا کلاسیک

لونا کلاسیک چیست؟

لوناکلاسیک با بیان اینکه مزایای بدون مرز ارزهای دیجیتال را با ثبات قیمت روزانه ارزهای فیات ترکیب می کند، به دنبال متمایز کردن خود از طریق استفاده از استیبل کوین های فیات است. لونا کلاسیک میخ یک دلاری را از طریق الگوریتمی حفظ می کند که به طور خودکار عرضه استیبل کوین را بر اساس تقاضا تنظیم می کند. این کار با تشویق دارندگان لونا برای سواپ ان در صورت نیاز، انجام می‌شود تا عرضه استیبل‌کوین را منطبق با تقاضا افزایش یا کاهش دهند. ترا کلاسیک منشا استیبل کوین الگوریتمی TerraClassicUSD (UST) است که اکنون به UST وثیقه‌شده LUNC تغییر نام داده است، که در ماه مه ۲۰۲۲ در یک عملیات بانکی سقوط کرد. این امر ارزش لونا را تقریباً به صفر رساند و باعث راه‌اندازی زنجیره جدیدی شد – که منجر به ایجاد ترا کلاسیک و ترا شد.

توسعه ترا کلاسیک در ژانویه ۲۰۱۸ آغاز شد و بلاکچین در آوریل ۲۰۱۹ راه اندازی شد. تلاش کرد ثبات قیمت و پذیرش گسترده ارزهای فیات را با مقاومت در برابر سانسور بیت کوین ترکیب کند و تسویه حساب های سریع و مقرون به صرفه را از طریق استیبل کوین UST ارائه دهد. ترا کلاسیک، استیبل‌کوین‌های وابسته به دلار آمریکا، وون کره جنوبی، توگریک مغولی و سبد ارزهای ویژه حقوق برداشت صندوق بین‌المللی پول را ارائه کرد. لونا کلاسیک (LUNC) به پیشرفت شبکه خود برای پشتیبانی از توسعه برنامه های کاربردی غیرمتمرکز ادامه خواهد داد. الگوریتم اجماع اثبات سهام به ترا قدرت می‌دهد. این الگوریتم مبتنی بر فناوری تندرمینت است که به دارندگان این امکان را می‌دهد تا دارایی‌های لونا کلاسیک خود را به عنوان وثیقه در اختیار داشته باشند تا فرصتی برای اعتبارسنجی تراکنش‌ها در شبکه لونا و دریافت پاداش‌های متناسب با ارزش دارایی‌های سهام‌دار خود داشته باشند.

قیمت لونا کلاسیک

توکن اصلی شبکه لونا کلا‌سیک است که برای حاکمیت سیستم و استخراج استفاده می شود. اعتبار سنج ها همچنین آن را برای شانس مشارکت در فرآیندهای اعتبارسنجی تراکنش در شبکه استیک می کنند. لونا کلاسیک با ایجاد دروازه‌های پرداخت کریپتویی برای سازمان‌ها، پرداخت مجازی را یکپارچه می‌کند. این شرکت با یک پلتفرم راه حل پرداخت مبتنی بر موبایل در کره برای ارائه خدمات پرداخت به پلتفرم های تجارت الکترونیکی شریک شد. این مشارکت به ترا بخش کوچکی از هر تراکنش را به عنوان پوشش هزینه های تراکنش پاداش می دهد.

تحلیل فاندانتال  لونا کلاسیک

اگرچه لونا کلاسیک هنوز توسط وضعیت نابسامان UST ضربه می‌خورد، راه حل های پرداخت جهانی قابل اعتمادی را از طریق فناوری استیبل کوین ارائه می دهد که ارزهای دیجیتال را به ارزهای فیات متصل می کند. با قیمت نسبتا پایین در مقایسه با ارزش زنجیره و عرضه اندک در گردش، شکی نیست که لونا کلاسیک راه خود را به صدر بازار ارزهای دیجیتال باز خواهد یافت. نکته قابل توجه، نتیجه تحقیقات در حال انجام در مورد سقوط UST ممکن است رشد قیمت گسترده زنجیره یا حتی شانس بازگشت آن را به تاخیر بیاندازد. از طرف دیگر، نتیجه تحقیقات ممکن است رشد عظیمی را تسریع کند.

مقیاس پذیری

لونا کلاسیک قصد دارد دسترسی به دیفای را به عنوان یک پروتکل بلاک چین کامل به دنیای واقعی بیاورد.  ترا تراکنش های فوری را با هزینه بسیار کم ارائه می دهد. طرح‌های استیکینگ و اعتبارسنجی آن به بهبود توان عملیاتی تراکنش کمک می‌کند. ترا دارای زمان بلوک کمی است و اجازه می دهد تا برای تعداد محدودی از اعتبار سنجی که امکان مقیاس پذیری گسترده را فراهم می کند. شبکه کلاسیک ترا با ارتقاء Columbus 5، قابلیت همکاری بین محصولات ترا و سایر شبکه های بلاک چین را ارتقا می دهد.

همکاری ها

به دلیل ارائه ابزارهای تبلیغاتی محصولات برای پذیرش بلاک چین، ترا در گذشته و حال شراکت های متعددی ایجاد کرده و حفظ کرده است. این امر به یکپارچگی و اعتبار شبکه می افزاید. برخی از همکاری های گذشته و حال آن عبارتند از  AmeriCorps، Bush Foundation، Corner House، Fairview، Child Neurology Foundation، Fetzer Institute، Generation Next، GHR Foundation، موسسه ریاضیات و کاربرد، مرکز علوم انسانی مینه سوتا و دانشگاه مینه سوتا و غیره.

قیمت فعلی  لونا کلاسیک

لونا کلاسیک در حال حاضر ۰.۰۰۰۱۶۲ دلار ارزش دارد. لونا کلاسیک در ۲۴ ساعت گذشته با حجم معاملات ۷۹,۲۶۵,۳۶۱ دلار ۳.۵۶ درصد کاهش یافته است

پیش بینی قیمت لونا کلاسیک

در حالی که لونا کلاسیک بهترین فناوری را برای پذیرش بلاک چین ترکیب می کند، شکست UST و تحقیقات قانونی و کیفری متعاقب آن، ابری تاریک بر روی احتمالات رشد قیمت لونا کلاسیک، حداقل در کوتاه مدت، ایجاد کرده است. پیش‌بینی‌های قیمت ما از داده‌های بازار آنلاین لونا کلاسیک (LUNC) استفاده می‌کنند و همه داده‌ها به‌طور زنده در وب‌سایت ارزینجا به‌روزرسانی می‌شوند. این به ما امکان می دهد تا پیش بینی قیمت پویا را بر اساس فعالیت فعلی بازار ارائه کنیم.

پیش بینی قیمت لونا کلاسیک

پیش بینی قیمت لونا کلا‌‌سیک

نتیجه گیری

تولد ترا نشان دهنده ادامه حرکت مداوم ارزهای دیجیتال به جهان است. از طریق ترکیبی از فناوری و ابزارهای نوآورانه، با سرعت و کارایی، با حمایت شرکای توانمند، ترا همچنان به تأثیر مثبت بر جایگاه برنامه های غیرمتمرکز ادامه خواهد داد. از آنجایی که لونا کلاسیک پیشروی خود به سمت هدف پذیرش و استفاده از ارزهای دیجیتال جهانی، با وجود شکست‌های اخیر، ادامه می‌دهد، تنها زمان مشخص خواهد کرد که آینده لونا کلاسیک چه خواهد بود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx