قیمت لونا کلاسیک به بیشترین مقدار خود از ماه نوامبر رسید

قیمت لونا کلاسیک
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 286 نفر

افزایش قیمت لونا کلاسیک

طبق داده‌های کوین گکو، لونا کلاسیک در تایم فریم معاملاتی ۲۴ ساعته گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است و به بالاترین قیمت خود از نوامبر رسیده است. لونا کلاسیک توکن بومی اکوسیستم قدیمی ترا است که در ماه مارس سقوط کرد. جامعه ترا به ایجاد یک شبکه جدید با توکن جدید لونا رأی داد. به این ترتیب، سکه قدیمی لونا به عنوان لونا کلاسیک شناخته شد.

رشد قیمت امروز برای لونا کلاسیک با روند امسال تا کنون مطابقت دارد. سکه قدیمی لونا در در ۳۰ روزه گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته است، که آن را به بزرگترین سود در میان ۵۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار تبدیل کرده است. به گفته کوین آنالیز، این افزایش قیمت همزمان با افزایش ۷۵ درصدی اپن اینترست برای لونا کلاسیک بوده است. اپن اینترست به تعداد قراردادهای مشتقه تسویه نشده برای یک دارایی اشاره دارد. این معیاری است که نشان می دهد چه مقدار پول برای یک دارایی خاص به بازار سرازیر می شود.

استیبل کوین قدیمی ترا که اکنون UST Classic نامیده می شود، امروز ۶۰ درصد افزایش یافته است و آن را یکی از پرسودترین توکن‌های بازار تبدیل کرده است. UST عملاً پیوند خود را با دلار آمریکا در طول فروپاشی ترا از دست داد و در طول بحران به ۰.۰۱ دلار کاهش یافت UST Classic اکنون با ۰.۰۳۹ دلار معامله می شود و در ماه گذشته ۹۰ درصد افزایش یافته است. افزایش قیمت برای این سکه های قدیمی ترا مطابق با وضعیت فعلی بازار ارزهای دیجیتال است. قیمت توکن ها از ابتدای سال جاری در حال افزایش بوده است. بازار کریپتو پس از سقوط به زیر این سطح در ماه نوامبر از مرز ۱ تریلیون دلار عبور کرده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx