لونا کلاسیک ضررهارو جبران خواهد کرد! | بازگشت سرمایه به زودی

لونا کلاسیک
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏ یک دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1371 نفر

توسعه دهنده لونا کلاسیک می گوید: سرمایه گذاران پول خود را پس می گیرند.

به گزارش آکادمی صرافی ارزینجا روز گذشته ادوارد کیم یکی از ۱۰ توسعه دهنده برتر لونا کلاسیک اعلام کرد سرمایه گذارانی که در ارز لونا کلاسیک متضرر شدند نگران نباشند، در پروژه های جدید و برنامه‌ی آینده تمامی ضرر هایشان جبران خواهد شد.

پیشنهاد بازپرداخت لونا کلاسیک

ادوارد کیم، توسعه‌دهنده هسته  لونا کلاسیک در توییتی در تاریخ ۳ بهمن ماه  پیشنهادی را برای بازپرداخت سرمایه‌گذارانی که هزینه‌های LUNC را بین ۳۰ شهریور تا ۶ مهرماه سال گذشته از دست داده‌اند، ارائه کرد.

پس از فعال‌سازی ۱.۲ درصدی مالیات در ۳۱ شهریور، برخی از تراکنش‌ها با شکست مواجه شدند، اما مالیات بر ارزش افزوده اعمال شد که باعث شد سرمایه‌گذاران توکن‌های LUNC خود را از دست بدهند. طبق گفته ادوارد کیم، تراکنش‌ها در شبکه آزمایشی موفقیت‌آمیز بوده، اما تراکنش‌های روی Columbus-5 دارای محاسبات کارمزد بالا بوده و  در مرز موفقیت و شکست قرار دارد.

توسعه‌دهنده نرم‌افزار و مشارکت‌کننده Terra Classic، StrathCole، ۱۰۹۲۷ تراکنش را شناسایی کرد که در طول دوره ناموفق بودند که کل بازپرداخت ۲۹۵ میلیون توکن LUNC است.

از مجموع بازپرداخت، ۱۶۵ میلیون LUNC از کیف پول های CEX و LUNC باقی مانده از کیف پول های CEX ناشناس است. بنیاد کمک‌های مالی Terra (TGF) برای یافتن بهترین راه برای بازپرداخت توکن‌های LUNC با CEX تماس خواهد گرفت. کیف پول هایی با بازپرداخت کمتر از ۱۰ LUNC بازپرداخت نمی شوند.

توسعه دهندگان قبلاً اسکریپت هایی را در GitHub آماده کرده اند تا توکن های LUNC را به صاحبان مربوطه بازپرداخت کنند. TGF 2214 کیف پول را با ۵ تا ۱۰ میلیون LUNC بازپرداخت خواهد کرد که تقریباً ۱۳۱ میلیون توکن LUNC است. هر مقدار اضافی که قابل شناسایی نباشد به استخر شبکه باز می گردد.

اینفلوئنسر لوناکلاسیک ClassyCrypto با بازپرداخت هزینه های از دست رفته LUNC به جامعه به دلیل خطا در زنجیره موافقت کرد. با این حال، او روش های فعلی در حال انجام برای بازسازی استخر شبکه را زیر سوال برد.

 

لونا کلاسیک

قیمت  لونا کلاسیک (LUNC) در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۲ درصد جهش کرد و قیمت در حال حاضر ۰.۰۰۰۱۸۰۵ دلار معامله شد. پایین ترین و بالاترین قیمت ۲۴ ساعته به ترتیب ۰.۰۰۰۱۷۷۱ دلار و ۰.۰۰۰۱۸۶۴ دلار است. همچنین حجم معاملات در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ درصد کاهش یافته است که نشان دهنده کاهش سود است.

با این حال، قیمت لونا کلاسیک قدرت نشان می دهد زیرا کل لونا کلاسیک سهام نیز هفته گذشته دوباره به بیش از ۹۰۰ میلیارد رسید. در همین حال، جامعه به پیشنهادهای حیاتی برای افزایش میزان توکن سوزی و بهبود زنجیره رای می دهد.

آموزش خرید ارز دیجیتال در صرافی ارزینجا

سوالات متداول

کاربر گرامی شما می توانید از صرافی ارزینجا بصورت انی و با بهترین قیمت های رقابتی لونا کلاسیک خود را تهیه کنید و در این ارز سرمایه گذاری نمائید.

جهت خرید لونا کلاسیک کلیک نمائید.

خیر. لونا کلاسیک قابل‌استخراج نیست اما یکی از ارزهای دیجیتالی است که درصورت اجرایی شدن پروژه ها در آینده می تواند سود خوبی حاصل شود

در کلیه صرافی ها از کاربران هم اختلاف خرید و فروش اخذ می شود و هم کارمزد درصدی که خوشبختانه در صرافی ارزینجا فقط اختلاف خرید و فروش دریافت می شود. برای اولین بار در ایران بدون کارمزد لونا کلاسیک را خریداری کنید.

کاربران گرامی خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی ارزینجا بصورت آنی می باشد.

بله، درصورت اینکه شبکه ترا فعال باشد می توانید هر زمان از شبانه روز ارز خود را به ریال تبدیل کرده و آنی ریال خود را برداشت نمائید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏ یک دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
رحیمی
رحیمی
1 سال قبل

خدا کنه
ما هیچ ما نگاه…

تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

1
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx