صرافی Zimpex برداشت برخی آلت کوین ها را از سر می گیرد

Zimpmex
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 438 نفر

از سرگیری برداشت ها

صرافی رمزارز Zipmex اکنون برداشت چند آلتکوین به غیر از بیت کوین و اتریوم را از سر گرفته است. تاکنون هیچ به روز رسانی در مورد برداشت بیت کوین و اتریوم وجود ندارد. توقف برداشت در Zipmex پس از آن اتفاق افتاد که دو صرافی دیگر Babel و Celsius برداشت را متوقف کردند.

صرافی کریپتو اکنون به کاربران اجازه می دهد تا برخی از توکن ها را از حساب های تجاری خود برداشت کنند.
Zipmex همچنین یک جدول زمانی برای برداشت سولانا، ریپل و کاردانو از کیف پول های معاملاتی ذکر کرده است. محرک های بازار مانند بیت کوین و اتریوم همچنان در قفل هستند.

صرافی ارز دیجیتال در تایلند، سنگاپور، اندونزی و همچنین استرالیا فعالیت می‌کند و برداشت‌های خود را متوقف کرده بود.

شرایط نوسان بازار و مشکلات مالی ناشی از شرکای تجاری کلیدی

هفته گذشته، کمیسیون بورس و اوراق بهادار تایلند دستوری به واحد Zipmex تایلند داده بود که از آنها خواسته بود برداشت از برخی از سکه های دیجیتال را از سر بگیرند. طبق جدول زمانی، توکن‌های Solana در روز سه‌شنبه تحویل داده می‌شوند، در حالی که برداشت‌های ریپل باید تا پنجشنبه منتظر بمانند، اما کاردانو برای برداشت در همان روز سولانا در دسترس خواهد بود.

ارز رمزنگاری Zipmex در حال کار برای بازگرداندن سپرده ها است
زیپ مکس با هر دو شرکت سلسیوس و بابل ارتباط دارد و ذکر کرده است که هر دوی این شرکت ها با توجه به پشتوانه مالی از وضعیت معتبری برخوردار هستند. همچنین اظهار داشت که رسیدگی لازم به این پرونده تضمین شده است.

در حال حاضر شرکت به بازیابی سپرده های بابل فاینانس ادامه می دهد. در کنار این، صرافی رمزارز همچنین اطمینان حاصل کرد که شایعات مربوط به ورشکستگی نادرست هستند.
این سازمان تصریح کرد که برای مهلت قانونی به دادگاه سنگاپور مراجعه کرده است.

این تضمین می کند که Zipmex زمان کافی برای بررسی مسائل و تصمیم گیری در مورد یک نتیجه قابل قبول برای مشتریان دارد. به منظور رسیدگی به بحران جاری پیرامون نقدینگی، این شرکت با سلسیوس و زیپ مکس همکاری می کند تا بسته نجاتی را با سرمایه گذاران رقم بزند.

 

به نقل از Zipmex

ما قول دادیم وضعیت Z Wallet را حل کنیم و خدمات را از سر بگیریم. به همین دلیل است که پس از تثبیت وضعیت، دارایی‌های دیجیتال بی‌تأثیر یعنی: ADA، SOL، و XRP را از فردا، ۲ اوت ۲۰۲۲، در کیف‌پول‌های تجاری کاربران منتشر می‌کنیم.

راه بهبودی

یکی از سهامداران ناشناس Zipmex سرمایه گذاری بیشتری در توکن اصلی شرکت انجام داده است. این کار برای حمایت از شرکت از طریق افزایش اعتماد سرمایه گذاران انجام شد. همچنین تضمین می کند که توسعه توکن در مسیر باقی می ماند.

اگرچه صرافی کریپتو چیزی در مورد برداشت بیت کوین و اتریوم نگفته است، اقدام برای آزادسازی تعدادی از ارزهای دیجیتال گامی مثبت به سمت بازیابی است. در ماه جولای، یکی از بنیانگذاران Akalarp Yimwilai در یک ویدیوی یوتیوب در حال مذاکره با سرمایه گذاران علاقه مند بود.

در همین رابطه، این شرکت اشاره کرد که مذاکرات همچنان در حال انجام است، اما سرمایه گذاران بالقوه پس از بررسی دقیق وضعیت مالی بورس، اکنون وارد یک قرارداد عدم افشای اطلاعات شده اند. هنوز هیچ بیانیه رسمی در مورد نتیجه چنین مذاکراتی وجود ندارد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx