گزارش وضعیت بیت کوین | گزارش وضعیت بازار رمزارزها

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 449 نفر

بیت کوین سقوط کرد، اما در معاملات صبح روز جمعه در آسیا به بالای سطح حمایت ۱۹۰۰۰ دلار آمریکا رسید. اتریوم به همراه اکثر ۱۰ ارز دیجیتال برتر دیگر از نظر ارزش بازار، به استثنای استیبل کوین ها، به رنگ قرمز درآمدند، اما میم کوین پیشرو، دوج کوین، افزایش یافت و ترون نیز بالاتر رفت.

براساس داده‌های کوین مارکت کپ، بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۰.۵ درصد کاهش یافت و تا ساعت ۸ صبح در هنگ‌کنگ به ۱۹۰۴۸ دلار رسید، در حالی که اتریوم با ۰.۲ درصد کاهش به ۱۲۸۲ دلار آمریکا رسید. به گفته شرکت تحلیلی IntoTheBlock، قیمت بیت کوین در بخش بهتری از یک ماه در حدود ۱۹۰۰۰ دلار آمریکا در نوسان بوده است و نوسان قیمت ۳۰ روزه آن به کمترین سطح در تقریباً دو سال اخیر یعنی ۳۱ درصد رسیده است.
پالیگان بزرگترین ضرر را در لیست ۱۰ ارز برتر ثبت کرد، پس از یک دوره سود قوی در هفته، این توکن با ۵.۳۸ درصد کاهش به ۰.۸۰ دلار آمریکا رسید، اما همچنان ۳.۸ درصد در هفت روز گذشته افزایش یافته است.
دوج کوین با ۱.۴ درصد افزایش به ۰.۰۵۹ دلار آمریکا رسید، در حالی که ترون با ۰.۷ درصد افزایش به ۰.۶۲ دلار آمریکا رسید. کاردانو و سولانا هر دو ۲.۸ درصد سقوط کردند، کاردانو ۰.۳۴ دلار آمریکا و سولانا با ۲۸.۰۸ دلار آمریکا معامله شدند.

سهام ایالات متحده روز پنجشنبه با کاهش قیمت بسته شد. میانگین صنعتی داوجونز ۰.۳% سقوط کرد، شاخص S&P 500 نزدیک به ۰.۸% افت کرد و شاخص نزدک با افت ۰.۶% روز را به پایان رساند. این به دنبال گزارش روز پنجشنبه شرکت خدمات مالی فردی مک بود که نشان می‌داد افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا در سال جاری میانگین وام مسکن ۳۰ ساله با نرخ ثابت را به ۶.۹۴ درصد رسانده است، بالاترین رقم از آوریل ۲۰۰۲ و بیش از دو برابر سال گذشته.
فدرال رزرو نرخ بهره را از نزدیک به صفر در مارس امسال به محدوده ۳ و ۳.۲۵ درصد افزایش داده است. این کشور متعهد شده است که تورم را از ۸.۲ درصد فعلی به محدوده هدف ۲ درصد کاهش دهد. انتظار می رود فدرال رزرو در مجمع عمومی بعدی خود در ماه نوامبر، نرخ بهره را ۷۵ واحد پایه دیگر افزایش دهد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx