بیت کوین به زیر ۱۹۰۰۰ دلار سقوط کرد | گزارش وضعیت بازار

بیت کوین
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 435 نفر

بیت کوین در معاملات اوایل چهارشنبه در آسیا برای دومین بار در یک هفته به زیر سطح مقاومت ۱۹۰۰۰ دلار آمریکا سقوط کرد. اتریوم و بیشتر توکن‌های برتر از نظر ارزش بازار، جایگاه خود را از دست دادند. ریپل استثنا بود، و بر اساس اخبار منتشر کننده توکن، ریپل لبز، و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به دنبال یک قضاوت خلاصه برای پایان دادن به شکایت طولانی خود هستند.

بر اساس کوین مارکت کپ، بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۳.۳ درصد سقوط کرد و با ۱۸۸۸۶ دلار آمریکا در ساعت ۸ صبح در هنگ کنگ معامله شد، در حالی که اتریوم با ۳.۹ درصد کاهش به ۱۳۲۳ دلار آمریکا رسید. سولانا با کاهش ۳.۸ درصدی به ۳۱.۴۲ دلار آمریکا متضرر شد. دوج کوین تغییر کمی داشت و ۰.۳٪ کاهش یافت و به ۰.۰۵۸ دلار آمریکا رسید.

ریپل تنها برنده در بین ۱۰ رمزارز برتر کوین مارکت کپ بود که با ۷.۴ درصد افزایش به ۰.۴۱ دلار آمریکا رسید. براساس گزارش‌هایی که ریپل و SEC به دنبال یک قضاوت خلاصه برای پایان دادن به شکایتی هستند که در دسامبر ۲۰۲۰ بدون محاکمه آغاز شده بود، این توکن یک شبه به بالاترین قیمت خود از اواخر ماه می و به ۰.۴۲۱۵ دلار آمریکا رسید. در این دادخواست، SEC ادعا کرد که فروش ریپل شامل عرضه اوراق بهادار ثبت نشده به ارزش بیش از ۱.۳۸ میلیارد دلار آمریکا است.

معاملات سهام ایالات متحده روز سه شنبه با کاهش به پایان رسید. میانگین صنعتی داوجونز و شاخص کامپوزیت نزدک ۱ درصد سقوط کردند در حالی که شاخص اس اند پی ۵۰۰ حدود ۱.۱ درصد کاهش یافت. فدرال رزرو آمریکا نشست دو روزه کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) را روز سه شنبه آغاز کرد که در آن انتظار می رود برای مهار تورم، نرخ بهره را ۷۵ واحد پایه افزایش دهد. جروم پاول، رئیس فدرال رزرو بارها گفته است علیرغم خطر افزایش بیکاری و رشد اقتصادی ضعیف تر، او به افزایش نرخ بهره ادامه خواهد داد تا زمانی که تورم از نرخ فعلی بیش از ۸ درصد به سطح هدف ۲ درصد برسد. او در سمپوزیوم سالانه فدرال رزرو در ماه گذشته گفت: “اینها هزینه های ناگوار کاهش تورم است.” اما شکست در بازگرداندن ثبات قیمت به معنای درد بسیار بیشتری خواهد بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx