هشدار کیوساکی درمورد بحران اقتصادی و بیت کوین

خرید بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 571 نفر

رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب پدر پولدار، پدر فقیر، هشدار هولناکی داد و گفت سرمایه گذاران باید از ثروت خود در برابر سقوط اقتصادی قریب الوقوع محافظت کنند. کیوساکی به ۲.۱ میلیون دنبال‌کننده‌اش در توییتر می‌گوید که سرمایه‌گذاران می‌توانند سرمایه‌شان را در بحبوحه بحران اقتصادی با بارگذاری روی طلا، نقره و بیت کوین (BTC) دست نخورده نگه دارند.

او همچنین به پیروان خود توصیه می کند که از طریق کارآفرینی جریان های درآمدی ایجاد کنند.

 طلا، نقره، بیت کوین ممکن است از ثروت شما محافظت کند … اما نه از درآمد شما. همانطور که اقتصاد سقوط می کند، بازارهای سهام سقوط می کند، حقوق بازنشستگی سقوط می کند و بیکاری افزایش می یابد، یک درآمد دوم ممکن است برای شما مفید باشد. چه کسی می داند؟ فشارهای جانبی شما ممکن است به آمازون یا بیت کوین بعدی تبدیل شود. مراقب و آگاه باشید.

این نویسنده محبوب قبلاً هشدار مشابهی صادر کرده بود و گفت که مردم به تصویر اقتصادی بزرگتر نگاه نمی کنند. او همچنین خاطرنشان کرد که نقره در ماه اکتبر یک سرمایه گذاری خوب است و زیر ۲۰ دلار معامله می شود.

چرا میلیون ها نفر باید از بین بروند؟ مردم می توانند اقتصاد خرد را ببینند. قیمت مواد غذایی و سوخت در حال افزایش است. اما نمی توانند اقتصاد کلان را ببینند. اقتصاد کلان نامرئی است. با خرید طلا، نقره، بیت کوین از خود در برابر آن محافظت کنید. نقره بهترین سرمایه گذاری در اکتبر ۲۰۲۲ است. همه می توانند نقره ۲۰ دلاری بخرند اما نابینا هستند.

در اوایل این ماه، کیوساکی گفت یکی از دلایلی که او نسبت به بیت کوین خوش بین است این است که صندوق های بازنشستگی تحت حمایت دولت شروع به سرمایه گذاری در بیت کوین کرده اند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx