بیش از ۵۳۰۰۰ برنامه غیرمتمرکز در شبکه پالیگان مستقر شده است

شبکه پالیگان
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 552 نفر

تیم پالیگان (MATIC) اخیراً اعلام کرد که طبق داده‌های پلتفرم توسعه وب۳ الکمی (Alchemy)، در حال حاضر بیش از ۵۳۰۰۰ برنامه غیرمتمرکز (dApps) در شبکه پالیگان مستقر شده‌اند.

پالیگان یک پلتفرم مقیاس‌پذیری غیرمتمرکز اتریوم است که به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا اپلیکیشن‌های مقیاس‌پذیر کاربرپسند را با کارمزد تراکنش‌های پایین بدون کاهش امنیت بسازند. لایت پیپر پروژه پالیگان را به عنوان یک پروتکل و چارچوبی برای ایجاد اتصال شبکه های بلاک چین سازگار با اتریوم توصیف می کند.

طبق پست وبلاگی منتشر شده توسط تیم پالیگان در ۱۷ اکتبر ۲۰۲۲، این رقم، یعنی ۵۳ هزار “بیش از ۶۰ درصد از ژوئن افزایش یافته و تقریباً ۸ برابر از ابتدای سال جهش کرده است” و “تعداد کلی برنامه های کاربردی است تا کنون روی شبکه اصلی و هم روی شبکه آزمایشی راه اندازی شده و نشان دهنده فعالیت بالا در اکوسیستم است.

شبکه پالیگان

رشد اکوسیستم dApp ها در پالیگان

در پست وبلاگی پالیگان آمده است:

داده‌های الکمی نشان می‌دهد که برنامه های غیرمتمرکز فعال ماهانه، که تقریبی نزدیک‌تر از تعداد برنامه‌های کاربردی زنده در اکوسیستم است، از پایان سه‌ماهه گذشته ۲۹ درصد افزایش یافته و به ۱۷۸۰۰ رسیده است. این افزایش از ابتدای سال چهار برابر شده است.

همچنین در پست وبلاگ پالیگان اعلام شد که شرکت فین‌تک نوبانک (Nubank)، که در سال ۲۰۱۳ تأسیس شد، “با پالیگان برای راه‌اندازی رمز ارز دیجیتال خود و استفاده از قدرت وب۳ شریک می‌شود” و اینکه توکن Nucoin “با فناوری پالیگان قدرت می‌گیرد. این می تواند خبر بسیار خوب دیگری برای طرفداران متیک باشد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx