متاورس ۵ تریلیون دلاری تا سال ۲۰۳۰

آینده متاورس
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 545 نفر

ارزش ۵ تریلیون دلاری متاورس تا ۲۰۳۰

موفقیت متاورس بر تمرکز بیشتر بر به حداکثر رساندن تجربه انسانی با هدف ارائه تجربیات مثبت برای مصرف کنندگان، کاربران نهایی و شهروندان متکی است.

در حالی که بازار نزولی ۲۰۲۲ هیجان اکوسیستم‌های رمزنگاری نوظهور مانند توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را فراگرفته است، متاورس در موقعیت خوبی برای درازمدت قرار دارد. با در نظر گرفتن بی‌شمار موارد استفاده مصرف‌کننده و کسب‌وکار محور که متاورس می‌تواند به آن‌ها پاسخ دهد، گزارش McKinsey & Company پتانسیل این فناوری را برای تولید تا ۵ تریلیون دلار ارزش تا سال ۲۰۳۰ نشان می‌دهد.

تاثیر متاورس تا سال 2030. منبع: McKinsey & Company

تاثیر متاورس تا سال ۲۰۳۰. منبع: McKinsey & Company

برای اینکه Metaverse به پتانسیل کامل خود برسد، این گزارش نیاز به چهار عامل توانمند فناوری یعنی واقعیت افزوده، واقعیت مجازی، حسگرها و لوازم جانبی را برجسته می‌کند. قابلیت همکاری و استانداردهای باز؛ بسترهای تسهیل کننده؛ و ابزارهای توسعه با این حال، موفقیت متاورس با تمرکز بیشتر بر به حداکثر رساندن تجربه انسانی با هدف ارائه تجربیات مثبت برای مصرف کنندگان، کاربران نهایی و شهروندان سنجیده می شود.

تا به امروز، ابتکارات پیرامون بازاریابی، یادگیری و جلسات مجازی بالاترین سطح پذیرش را در صنایع مختلف داشته است. اما بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط مک کینزی در ماه آوریل از مدیران ارشد، اکثر ابتکارات پیرامون Metaverse با استقبال کم تا متوسط مواجه شده اند.

توصیه برای پیاده سازی متاورس. منبع: McKinsey & Company

توصیه برای پیاده سازی متاورس. منبع: McKinsey & Company

این گزارش می‌گوید: «Metaverse بسیار بزرگ‌تر از آن است که بتوان آن را نادیده گرفت.» مک کینزی تخمین زده است که بیش از ۵۰٪ از رویدادهای زنده می توانند تا سال ۲۰۳۰ در متاورس برگزار شوند و به طور بالقوه تا ۵ تریلیون دلار ارزش ایجاد کنند.»

بر اساس نظرسنجی اخیر انجام شده توسط Dating.com، متاورس همچنین موقعیت خوبی برای میزبانی قرارهای عاشقانه امروزی دارد، به طوری که یک سوم مجردهای مورد بررسی علاقه خود را به قرار ملاقات در دنیای مجازی نشان داده‌. این پلتفرم قرارهای دوستی آنلاین گفت:

با پیشرفت‌هایی که در فناوری برنامه‌های دوستیابی و Metaverse انجام شده است، علاقه‌مندان بیشتری می‌توانند ارتباطاتی را در شهرها، کشورها و حتی قاره‌های مختلف ایجاد کنند. با متاورس، افراد مجرد می‌توانند با افراد دیگر حتی از قاره‌های مختلف با هم قرار ملاقات داشته باشند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx