اعتبارسنج‌های اتریوم از نیم میلیون عبور کرد

اتریوم
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 396 نفر

رکوزد جدید تعداد اعتبارسنج‌های اتریوم

داده های وبسایت بیکن اسکن (BeaconScan) نشان می دهد که اتریوم به نقطه عطف دیگری رسیده است و تعداد اعتبار سنج‌ها در شبکه آن اکنون از ۵۰۰۰۰۰ فراتر رفته است. اعتبار سنج‌ها برای تضمین یکپارچگی و امنیت شبکه اتریوم ضروری هستند. آنها با اجماع برای پردازش تراکنش‌های روی بلاک چین با تأیید اینکه شرایط مشخص‌شده در کد قرارداد هوشمند هر تراکنش برآورده شده‌اند، عمل می‌کنند.

یک اعتبار سنج حداقل باید ۳۲ اتریوم (تقریباً ۴۵۰۰۰ دلار) برای اجرای یک نود اختصاصی استیکینگ در بلاک چین اثبات سهام واریز کند. درحال حاضر، وجوه استیک شده در شبکه قفل می‌شوند، و در حالی که با تایید تراکنش‌ها پاداش دریافت می‌کنند، اعتبارسنج‌ها تا پس از ارتقای شانگهای که انتظار می‌رود در ماه مارس امسال رخ دهد، امکان دسترسی به وجوه را ندارند، که برای اولین بار امکان برداشت اتریوم‌های استیک شده را فراهم می‌کند. .

جان جفریس، مدیر ارشد بازاریابی در بلاک نیتیو (Blocknative)، یک شرکت زیرساخت وب ۳ گفت که افزایش تعداد اعتبارسنجی‌های فعال نشانه مثبتی برای اکوسیستم اتریوم است.

جفریز گفت:

شبکه در آستانه رسیدن به ۵۰۰۰۰۰ اعتبارسنج فعال است که به افزایش اعتماد، احساسات مثبت بازار و اعتقاد به کل اکوسیستم اتریوم اشاره دارد.

جفریز پیش‌بینی کرد که به محض تکمیل ارتقای شانگهای و دسترسی به اتریوم‌های استیک شده، احتمالاً اکوسیستم نقدتر و روان‌تری وجود خواهد داشت. او گفت: «تعجبی نخواهد داشت که ببینیم افراد بیشتری بعد از شانگهای، اعتبارسنج‌ها می‌شوند، زیرا می‌دانند که می‌توانند اتریوم خود را هرموقع که خواستند برداشت کنند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx