تحلیل SEI و بیت کوین توسط مایکل ون د پوپ

انتشار 2 ماه قبل
آنچه می‌خوانید...

رقیب سرسخت سولانا در آستانۀ صعود مایکل ون د پوپ، تحلیل‌گر و تریدر ارزهای دیجیتال، بر این باور است که یکی از رقبای سولانا (SOL) ممکن است در حال آماده شدن برای تجربه یک چرخش صعودی باشد. ون د پوپ در پیامی به 719,300 دنبال کننده‌اش در شبکه‌ی اجتماعی X (که قبلا توییتر نام داشت) […]

تحلیل SEI و بیت کوین توسط مایکل ون د پوپ

رقیب سرسخت سولانا در آستانۀ صعود

مایکل ون د پوپ، تحلیل‌گر و تریدر ارزهای دیجیتال، بر این باور است که یکی از رقبای سولانا (SOL) ممکن است در حال آماده شدن برای تجربه یک چرخش صعودی باشد. ون د پوپ در پیامی به 719,300 دنبال کننده‌اش در شبکه‌ی اجتماعی X (که قبلا توییتر نام داشت) اعلام کرد که به نظر می‌رسد «دور جدیدی از حرکت صعودی برای سی (SEI) اجتناب‌ناپذیر است».

تحلیل بیت کوین

مایکل ون د پوپ، تحلیل‌گر و تریدر شناخته‌شده‌ی ارزهای دیجیتال، نظری جالب در مورد سی (Sei) دارد، ارزی که به عنوان رقیب سولانا شناخته می‌شود. به گفته‌ی او، سی از ماه ژانویه تاکنون حدود ۷۰ درصد در برابر بیت‌کوین (جفت ارز SEI/BTC) کاهش ارزش داشته است. ون د پوپ با بررسی نمودار روزانه‌ی SEI، پیش‌بینی می‌کند که این ارز دیجیتال در محدوده‌ی ۰.۰۰۰۰۰۰۶ بیت‌کوین (معادل ۰.۴۲ دلار) به سطح حمایتی برسد.

اما ون د پوپ تنها به سی توجه نکرده است. او در مورد بیت کوین می‌گوید که در حال حاضر بین محدوده ۶۷,۸۰۰ دلار و بالاترین قیمت ثبت‌شده‌ی تاریخی یعنی حدود ۷۳,۸۰۰ دلار گیر کرده است. به عقیده‌ی این تحلیل‌گر، بیت‌کوین «آماده‌ی یک جهش صعودی به بالاترین قیمت تاریخی جدید» است.

با این حال، ون د پوپ سناریوی دیگری را نیز در نظر می‌گیرد که مربوط به سناریوی نزولی بیت کوین است. او در نموداری سطوح حمایتی بالقوه برای بیت‌کوین را به اشتراک گذاشته است که شامل ۶۷,۷۸۹ دلار، ۶۰,۷۴۸ دلار و ۵۶,۰۰۰ دلار می‌شود.

تحلیل SEI

سیاست‌های مالی انبساطی، محرک صعودی ارزهای دیجیتال

مایکل ون د پوپ، تحلیل‌گر سرشناس ارزهای دیجیتال، معتقد است که کاهش نرخ بهره توسط بانک مرکزی، نقش محرکی برای صعود بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال ایفا خواهد کرد. وی در صحبت‌های خود گفت: «بانک مرکزی اروپا امروز تصمیم به کاهش نرخ بهره گرفت. این اولین بانک مرکزی‌ای است که چنین تصمیمی می‌گیرد و فکر می‌کنم این فقط مسأله‌ی زمان است تا فدرال رزرو نیز همین کار را انجام دهد و دوباره سیاست‌های تسهیل کمی (quantitative easing) را در پیش بگیرد. این تنها راه خروج از وضعیت اقتصادی کنونی است. در واکنش به این اتفاق، ارزهای دیجیتال به ویژه بیت‌کوین و کالاهای اساسی با اقبال بیشتری مواجه خواهند شد.»

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx