مایک نووگراتز: بیت کوین ۳۰۰۰۰ دلاری بعید است

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 427 نفر

قیمت بیت کوین از زمانی که برای اولین بار بیش از یک دهه پیش وارد جریان اصلی شد، موضوع بحث بوده است. با رشد مداوم آن، افراد زیادی پیش‌بینی‌های خود برای قیمت این ارز دیجیتال در بلندمدت و کوتاه‌مدت را ارائه کردند. یکی از آنها میلیاردر مایک نووگراتز است. با این حال، با وجود اینکه معمولاً روی قیمت بیت کوین صعودی است; به نظر نمی رسد نووگراتز در کوتاه مدت انتظار زیادی داشته باشد.

بعید است که قیمت به ۳۰ هزار دلار برسد

در حال حاضر قیمت بیت کوین بین ۲۳۰۰۰ تا ۲۴۰۰۰ دلار در حال نوسان است. گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد آینده این رمزارز دیده می‌شود. برای بسیاری، بهبود اخیر آنها را به این باور رسانده است که قطعاً بازگشتی به ۳۰۰۰۰ دلار وجود خواهد داشت. جایی که قیمت از آنجا کاهش یافته است. با این حال، به نظر نمی رسد که همه این دسته از احساسات کوتاه مدت صعودی را به اشتراک بگذارند. مدیر عامل گلکسی دیجیتال یکی از حامیان متعدد بیت کوین بوده است که در سطح شخصی و حرفه ای روی این دارایی سرمایه گذاری کرده است. با این حال، با روند فعلی بیت کوین، نووگراتز انتظار بهبودی ندارد. عمدتاً، او انتظار ندارد که این دارایی ۳۰۰۰۰ دلار ببیند.

نووگراتز در طی مصاحبه ای توضیح داد که او کاملاً انتظار داشت که قیمت بیت کوین بین ۲۰ تا ۲۲ هزار دلار به روند خود ادامه دهد. وی باور نداشت که با افزایش قیمت اخیر امکان شکستن بیش از ۳۰ هزار دلار وجود داشته باشد. او افزود: «من کاملاً رک و پوست کنده خوشحال خواهم شد اگر برای مدتی در محدوده ۲۰،۰۰۰ تا ۲۲،۰۰۰ دلار یا ۲۰،۰۰۰ تا ۳۰،۰۰۰ دلار باشیم و حرکت بعدی رو به بالا باشد.

عوامل کاهش قیمت بیت کوین

عواملی وجود دارد که بر بازار ارزهای دیجیتال و در نتیجه، قیمت بیت کوین تأثیر می گذارد. اخیراً اخبار مربوط به رکود اقتصادی ایالات متحده کاتالیزور روند بهبودی بوده است. اما نووگراتز معتقد است که عملکرد بیت همچنان تا حد زیادی به تصمیمات دولت وابسته است. فدرال رزرو بار دیگر نرخ های بهره را افزایش داد که بر بازارهای مالی تأثیر گذاشته بود. با وضعیت فعلی، هر تصمیم فدرال رزرو به دلیل ارتباط نزدیک آن با بازارهای کلان، بر دارایی های دیجیتال تأثیر می گذارد. اما نووگراتز معتقد است که فدرال رزرو افزایش نرخ بهره را متوقف خواهد کرد که انتظار می رود تاثیر مثبتی بر بازارهای مالی داشته باشد.

علیرغم پیشبینی نووگراتز درباره قیمت، موضع این میلیاردر در قبال اولین رمزارز تغیییری نکرده است. او قبلاً اعلام کرده بود که قیمت به ۵۰۰۰۰۰ دلار افزایش خواهد یافت. شرکت او همچنین به استراتژی بیت کوین خود متعهد است و در مجموع ۱۶۴۰۲ بیت کوین در اختیار دارد و آن را به شرکت عمومی با سومین ذخایر بزرگ BTC در جهان تبدیل می کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx