چرا ممکن است فروش ماینرهای بیت کوین ادامه یابد؟

ماینرهای بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 481 نفر

ماینرهای بیت کوین از زمان شروع آن، بار اصلی روند نزولی را به دوش کشیده اند. آنها شاهد کاهش شدید جریان نقدینگی در ماشین‌هایشان بودند که آنها را مجبور کرد به دنبال راه‌های دیگری برای تامین مالی عملیات خود باشند. واکنش طبیعی به این امر این بود که ماینرهای عمومی دست به ذخایر بیت کوین خود ببرند; و شروع به فروش بیت کوین کنند تا عملیات خود را ادامه دهند. برای مدتی به نظر می رسید که استخراج کنندگان به دلیل بهبود قیمت، فروش خود را متوقف کنند; اما ثابت شده است که اینطور نیست.

ماینرها بیتکوین بیشتری را تخلیه می کنند

ماینرهای بیت کوین برای اولین بار در ماه می، بیشتر از آنچه استخراج کرده بودند; بیت کوین فروخته بودند. سپس همین روند تا ژوئن ادامه یافت; زمانی که ماینرها هزاران بیت کوین را برای پوشش هزینه های عملیاتی و سایر هزینه ها فروختند. به نظر می رسد این روند در ماه ژوئن نیز به پایان نرسید; زیرا ماینرها به فروش کوین خود ادامه دادند.
داده‌ها نشان می‌دهد که ماینرهای بیت‌کوین تنها در ماه جولای ۵۷۰۰ بیت‌کوین فروخته‌اند که بزرگترین فروش تاکنون بوده است. این ماینرهای بیت کوین بار دیگر بیشتر از آنچه که در واقع تولید کرده بودند; بیت کوین فروخته بودند. در مجموع، گزارش شده است که ۳۴۷۰ بیت کوین در ماه تولید شده است; به این معنی که آنها ۵۰ درصد بیشتر از آنچه استخراج کرده بودند، بیت کوین فروختند.

روند نزولی برای بیت کوین

ماینرهای بیت کوین اغلب از بزرگترین نهنگ های بازار هستند. این بدان معناست که هر اقدامی که آنها در رابطه با پرتفوی خود انجام دهند اغلب می تواند بر بازار تأثیر بگذارد. هنگامی که ماینرها مجبور به فروش بیت کوین خود نیستند; مشخص است که قیمت دارایی دیجیتال همچنان در حال افزایش است و برعکس زمانی که آنها کوین های خود را تخلیه می کنند، بازار نزولی می شود.

این فروش‌ها همگی به دلیل کاهش درآمدی است که به صورت روزانه به دست می‌آید; و با عدم افزایش قابل توجه درآمد ماینرها، انتظار می‌رود که ماینرها مجبور به فروش باشند. درآمد روزانه ماینرها در هفته گذشته تنها با رشد ۱.۵۸ درصدی کاهش یافت و درآمدی معادل ۲۱.۸۹ میلیون دلار داشت.

اگر قرار باشد این روند فروش معکوس شود، استخراج کنندگان بیت باید جریان نقدی بیشتری را از فعالیت های استخراج خود ببینند. با این حال، از آنجایی که قیمت پایین باقی می‌ماند، این ماینرها از نظر دلاری در مقایسه با چند ماه پیش کمتر درآمد دارند، در حالی که هزینه‌هایی مانند برق و ماشین‌آلات ثابت یا حتی در برخی موارد بالاتر است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx