بازی محبوب Minecraft اجازه استفاده از NFT را نمی دهد

minecraft
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1561 نفر

صاحبان سرور می توانند برای دسترسی هزینه کنند، اما نمی توانند از NFT در بازی استفاده کنند.

بازی Minecraft گفت که “ادغام  NFT ها با Minecraft معمولا چیزی نیست که ما از آن حمایت کنیم یا اجازه دهیم.”

این شرکت اضافه کرد که فناوری‌های بلاک چین روی برنامه‌های مشتری و سرور مجاز نیستند و نمی‌توان از محتوا و مدهای درون بازی برای «ایجاد دارایی دیجیتال کمیاب» استفاده کرد.

Minecraft خاطرنشان کرد که صاحبان سرور می توانند برای دسترسی به سرور هزینه دریافت کنند اما گفت که همه بازیکنان باید تجربه یکسانی داشته باشند. NFTها با این هدف در تضاد هستند; زیرا این فناوری “می تواند مدل هایی از کمبود و طرد را ایجاد کند.”

این تیم همچنین درباره ماهیت سوداگرانه قیمت‌های NFT هشدار داد و پیشنهاد کرد; که NFT‌ ها «ممکن است; در نهایت برای بازیکنانی که آن‌ها را خریداری می‌کنند هزینه داشته باشد». همچنین نسبت به تقلب و تورم قیمت ها هشدار داد.

Minecraft خاطرنشان کرد که شرکت‌های شخص ثالث مختلف قبلاً توکن‌های غیرمثلی مرتبط با بازی را راه‌اندازی کرده‌اند، از جمله NFT هایی که برای بازی در سرورهای بازی توزیع می‌شوند و NFT‌ها برای تکمیل وظایف خارج از بازی.

اگرچه ممکن است این تیم نتواند استفاده از NFT های خارج از پلتفرم را کنترل کند، اما گفت که این پروژه ها “با ارزش های [ما] دربرگیری خلاقانه و بازی با هم همسو نیستند.”

نگرانی های زیست محیطی پیشتر مطرح شده بود

Minecraft در اطلاعیه امروز به هیچ گونه نگرانی در مورد اثرات زیست محیطی NFT ها اشاره نکرد.

با این حال، Climate Replay – گروهی متشکل از توسعه دهندگان Minecraft – در ماه آوریل طوماری را منتشر کرد; که به این موضوع پرداخت. در آنجا، Climate Replay NFT ها را «عمداً ناکارآمد» با «تأثیر زیست محیطی مشخص و قابل توجه» و «هزینه غیرضروری منابع فیزیکی» خواند.

بیشتر NFT ها روی اتریوم در گردش هستند; که حدود ۷۸ تراوات ساعت انرژی در سال برای پردازش تراکنش ها استفاده می کند. اگرچه برخی از شرکت‌ها استفاده از شبکه‌های لایه دوم با تقاضای انرژی کمتر را انتخاب کرده‌اند; این موضوع همچنان برای بسیاری نگران‌کننده است.

به این ترتیب، مخالفت Minecraft با NFT ها تقریباً همه زمینه ها; از دسترسی به محیط را در بر می گیرد.

با این حال، همه امیدها برای طرفداران NFT از بین نمی رود. در کمال تعجب، مایکروسافت، مالک Minecraft، سال گذشته با Enjin(انجین)در پروژه ای که شامل NFT های یکپارچه Minecraft بود، شریک شد. این تلاش‌ها می‌تواند راه را برای یک سیاست دقیق‌تر در آینده هموار کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx