دارنده مجموعه NFT میمون های کسل (BAYC) 100 اتریوم از دست داد

  • زمان مطالعه: 8دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 554 نفر

دارنده مجموعه NFT میمون های کسل (BAYC) 100 اتریوم از دست داد

یک دارنده مجموعه NFT میمون های کسل (BAYC); مقدار ۱۰۰ اتریوم به ارزش ۱۵۰۰۰۰ دلار را در نتیجه یک پیشنهاد مسخره در دامنه ثبت‌شدهEthereum Name Service (ENS)  از دست داد. حجم فروش NFT نیکلودئون به رتبه دوم جدول  حجم فروش ۲۴ ساعته در OpenSea رسیده است; و اریک تران، انیماتور سابق سیمپسون ها; در حال کار بر روی یک مجموعه انیمیشن NFT جدید است.

این نهنگ NFT که دارای ۵۷ عدد از مجموعه NFT میمون های کسل است; و با نام @franklinisbored  در توییتر فعالیت می کند; دامنه اتریومی  «stop-doing-fake-bids-its-honestly-lame-my-guy.eth»;  را با استفاده از یک کیف پول جایگزین در ۲۰ ژوئیه ایجاد کرد.

این حرکت بخشی از یک حرکت طنز بود; که با دیگر جمع‌آوران NFT در توییتر مورد بحث قرار گرفت; و این کاربر اقدام به یک پیشنهاد خرید یک دامین اتریومی با قیمت ۱۰۰ اتریوم را داد; ولی در اصل هدف او تمسخر حساب های توییتری بود که چنین پیشنهاد های مسخره ای را می دادند.

چه عبارت یا میمی را می‌خواهید که من مثل یک ربات توییتری  یک آدرس اتریومی (ENS) را با پیشنهاد فروش ۱۰۰ اتریومی برایتان ایجاد کنم. خیلی خنده دار است من باید خودم آدرس ENS را بسازم.

با این حال، پس از اینکه دامنه ENS او واقعاً یک پیشنهاد ۱.۹ ETH (2900 دلار) دریافت کرد، @franklinisbored  بلافاصله پیشنهاد را پذیرفت اما فراموش کرد پیشنهاد ۱۰۰ اتریومی را که از قبل ارائه کرده بود پس بگیرد.

او با بازنشر این داستان در توییتر، مضحک بودن این وضعیت را با اشاره به این که «این اشتباهی است که نمی‌توانم تصور کنم کسی دیگر برای انجام آن تلاش کند» را برجسته کرد.

فرانکلین در این توییت گفت

“من شوخی‌ام در مورد فروش دامنه را جشن می‌گرفتم، غنایم را به اشتراک می‌گذاشتم، اما در رویای حرص و طمع، فراموش کردم پیشنهاد ۱۰۰ اتریومی خود را برای بازخرید آن لغو کنم. این شوخی قرن خواهد بود. من سزاوار تمام شوخی ها و انتقادها هستم.

ENS  یک پروتکل نام‌گذاری بلاکچین است که کاربران را قادر می‌سازد تا نام‌هایی را به عنوان توکن‌های ERC-721  مینت کنند (بسازند) که می‌توانند به کیف پول‌های رمزنگاری لینک شوند و به ابزاری مفید برای رفع نیاز به اشتراک‌گذاری آدرس‌های خودکار طولانی کیف پول تبدیل شده است.

فروش موفق NFT نیکلودئون

اولین ورود به فضای NFT توسط توسعه دهنده محبوب برنامه های تلویزیونی کودکان Nickelodeon با افزایش حجم معاملات پس از فروختن تمام ۱۰۰۰۰ آواتار NFT خود در این هفته توسط پروژه انجام شد.

فروش این مجموعه در ۱۹ جولای شروع شد و شامل ۱۰۰۰۰ NFT است که ۱۲ شخصیت مختلف از آواتارهای Rugrats و Hey Arnold را به تصویر می کشد! کلکسیون ها به قیمت ۵۰ دلار در هر پاپ فروخته می شدند، اما قیمت کف در OpenSea از آن زمان به ۰.۲۹ ETH (440 دلار) افزایش یافته است.

طی ۲۴ ساعت گذشته، NFT های نیکلودئون با حجم مبادلات ۱۰۶۶.۰۵ اتریوم (۱.۶ میلیون دلار) دومین حجم معاملات را در بین پروژه های فهرست شده در OpenSea ایجاد کرده اند.

GameStop NFT  از Coinbase NFT عبور کرد

راه اندازی NFT در بازار GameStop با موفقیت نسبی همراه بوده است، به طوری که این پلتفرم بیش از دو برابر حجم کل فروش Coinbase NFT را از زمان عرضه آن در ۱۱ جولای ایجاد کرده است.

بر اساس داده های وب سایت GameStop NFT و گردآوری شده توسط  کوینتلگراف; این پلتفرم تاکنون بیش از ۸.۶ میلیون دلار فروش NFT داشته است.

در مقایسه، بازار NFT مورد انتظار Coinbase علیرغم راه اندازی در ماه می; تنها ۳.۵۸ میلیون دلار درآمد داشته است. نکته قابل توجه در موردGameStop  این است; که این بازار NFT هزینه کمیسیون ۲.۲۵  درصدی را برای فروش تمام NFTها دریافت می کند; در حالی که Coinbase هنوز هزینه ای را برای کمیسیون این پلتفرم اعمال نکرده است.

GameStop NFT  راه درازی را برای رسیدن به پیشرو بازار  NFT یعنی  OpenSea در پیش دارد. OpenSea تنها در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲.۹ میلیون دلار درآمد کسب کرده است.

در زمان نگارش این مقاله، دو پروژه در GameStop NFT بیش از ۱ میلیون دلار حجم فروش در MetaBoy  و Cyber ​​Crew [C4] ایجاد کرده اند. یکی  با ۲ میلیون دلار و دیگری ۱.۵۹ میلیون دلار درآمد داشته اند.

سازنده سیمپسون ها مجموعه های مبتنی بر NFT را راه اندازی می کند

اریک تران، انیماتور سابق مجموعه‌های کارتونی نمادین سیمپسون‌ها; با شرکت تولید فیلم و تلویزیون مبتنی بر بلاک چین Mogul Productions همکاری کرد; تا یک مجموعه انیمیشن مبتنی بر NFT با الهام از تاریخ هالیوود راه‌اندازی کند.

این نمایش The Mogies نام دارد; و با مجموعه ای از ۱۹۲۳ عدد NFT همراه خواهد بود; که به مناسبت صدمین سالگرد نصب تابلوی هالیوود در سال آینده انجام می شود. هر Mogie NFT یک نسخه تقلید شده از یک شخصیت مشهور هالیوود است.

ترن و تیمش در استودیو CHAVVO در حال کار بر روی این سریال هستند; و داستان قرار است داستان نمادهای تقلید شده; را در حالی که راه خود را در هالیوود طی می کنند دنبال کند. این پروژه همچنین در حال برنامه ریزی برای راه اندازی Mogieland Metaverse برای دارندگان NFT است; که به مزایایی مانند رویدادهای فرش قرمز مجازی و محتوای پشت صحنه دسترسی خواهند داشت.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx