ثبت NFT فیلم “مضنونین همیشگی” توسط تارانتینو

NFT
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 436 نفر

ثبت NFT فیلم “مضنونین همیشگی” توسط تارانتینو

همکاری میرامکس و کوئنتین تارانتینو در طول این سال ها بسیار موفق بوده است. منطقی نبود که با NFT ها تمام شود. به جای دعوا بر سر ضایعات، شرکای قدیمی تصمیم گرفتند با هم در سرمایه گذاری های دیجیتال آینده کار کنند. این دو حزب بار دیگر در یک صفحه هستند و حماسه Pulp Fiction NFTs ممکن است فصل جدیدی داشته باشد. کمپانی تولیدی مثل میرامکس به کارگردانی مثل تارانتینو نیاز دارد و بالعکس. آیا آنها به شبکه مخفی نیاز دارند؟

مشخص نیست که چه اتفاقی برای فیلم‌های اصلی Pulp Fiction NFT که تارانتینو در همکاری با The Secret Network تولید کرده‌اند، خواهد آمد. پس از فروش اولین مورد به قیمت بیش از ۱ میلیون دلار، شرکت در مسیر خود متوقف شد و حراج های آینده را به دلیل “نوسانات شدید بازار” لغو کرد. این حرکت مشکوک بود، اما دلایل آن بلافاصله مشخص نشد. آیا وکلای Miramax آنها را ترساندند؟ یا به این دلیل بود که نهادی که اولین NFT را خرید، وابستگی شدیدی به شبکه مخفی داشت؟ آیا مجموعه نتوانست توجه لازم را به خود جلب کند؟ آیا خریداران از اقدامات قانونی آتی توسط میرامکس می ترسیدند؟

تا کنون، کانال های رسمی شبکه راز در این مورد سکوت کرده اند. و آنها چیزی که قبلاً حساب توییتر Pulp Fiction NFTs بود را بازیافت کردند و آن را به پروژه کاملاً متفاوتی دادند. به علاوه، به نظر می رسد که وب سایت مجموعه نیز مرده است. بنابراین، شبکه مخفی ممکن است از قرارداد میرامکس و تارانتینو خارج شود.

داستان NFT های این فیلم چیست؟

از یک طرف، Miramax شرکت تولید «Pulp Fiction» بود و هنوز هم حقوق شاهکار ۱۹۹۴ را در اختیار دارد. از سوی دیگر، تارانتینو حق انتشار فیلمنامه را حفظ کرد و NFT ها بر اساس آن اثر تاریخی ساخته شده اند.

و اخطار وضعیت این بود که تحت سیستم شبکه مخفی، دارنده NFT تنها شخصی است که می‌تواند محتوای داخل فایل را ببیند. این بدان معناست که Miramax بدون اینکه بداند محتوای NFTها چیست شکایت کرد. تارانتینو و شبکه سِکرت مصمم بودند که حراج را ادامه دهند و محتوای NFT را به شدت تغییر دادند تا مطابقت داشته باشد. NewsBTC گزارش داد:

«افراد درگیر در فروش، تمام تصاویر مربوط به Pulp Fiction را حذف کردند و آنها را با متن یا تصاویر با کنتراست بالا از خود کوئنتین تارانتینو جایگزین کردند. محتوای NFT ها نیز تغییر کرده است، اکنون شبکه مخفی آنها را اینگونه توصیف می کند.

تارانتینو با همکاری آزمایشگاه‌های SCRT، فصل‌هایی از این سند تاریخی را به یک نشریه منحصر به فرد NFT تبدیل کرده است. هر NFT در مجموعه شامل یک صحنه نمادین و همچنین تفسیر شخصی شده توسط خود تارانتینو است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx