قدیمی ترین ماینر بیت کوین سروکله اش پیدا شد

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 562 نفر

قدیمی ترین امضای بیت کوین مربوط به ژانویه ۲۰۰۹

انجمن‌های آنلاین قسمت جدایی‌ناپذیر داستان منشأ بیت کوین هستند، جایی که ساتوشی ناکاموتو و همکاران اولیه او برای بحث و گفتگو و ایجاد یک سیستم مالی انقلابی از ابتدا با هم همکاری کردند. یکی از قدیمی‌ترین انجمن‌های بیت‌کوین یعنی انجمن bitcointalk.org هنوز بحث‌های تاریخی پیرامون ایجاد اوگو بیت‌کوین و سیستم پرداخت را روی خود ذخیره کرده است.

یکی از اعضای کنجکاو انجمن bitcointalk.org اخیراً به دنبال شناسایی اولین استخراج کنندگان بیت کوین بود. در کمال تعجب، یکی از اعضای ناشناس امضایی را به اشتراک گذاشت که مربوط به ژانویه ۲۰۰۹ بود، درست یک هفته پس از به وجود آمدن بیت کوین.

قدیمی ترین امضای شبکه بیتکوین توسط اکانت Onesignature

قدیمی ترین امضای شبکه بیتکوین توسط اکانت Onesignature

“شاید OP ساتوشی را دعوت می کند؟” پس از تایید اصالت قدیمی ترین امضای شبکه بیت کوینی که تا به امروز پیدا شده است، با یکی دیگر از اعضای فروم bitcointalk.org مصاحبه ای را انجام داد. علاوه بر این راز، امضا توسط یک حساب کاربری جدید در تاریخ ۲۶ نوامبر ۲۰۲۲ با نام مستعار OneSignature پست شد.

تایید قدیمی ترین امضای بیت کوین

کوین تلگراف اعتبار امضا را تایید کرده است. منبع:  verifybitcoinmessage.com

بررسی سابقه حساب OneSignature هیچ مشارکت دیگری در انجمن نشان نمی دهد، بنابراین تأیید می کند که هدف از ایجاد آن فقط نشان دادن قدیمی ترین پیام امضا شده بوده است. جستجوی عمیق تر این نام کاربری یک حساب توییتر خصوصی را نشان می دهد که در اکتبر ۲۰۰۹ ایجاد شده است.

اکانت توئیتر Onesignature

اکانت توئیتر Onesignature

کوین تلگراف تایید کرد که آدرس کیف پول بیت کوین استفاده شده توسط این ماینر مرموز هیچ موجودی ای ندارد. افشای این امضا که قدمت آن به دوره پیدایش بیت‌کوین بازمی‌گردد، تأیید می‌کند که افرادی که در ساخت میراث بیت‌کوین دخیل هستند، اکوسیستم را به دقت زیر نظر دارند و در عین حال کنجکاوی عموم را هر از چند گاهی محک می‌زنند.

علیرغم موانع نظارتی یک دهه و بازارهای نزولی طولانی مدت، بیت کوین توانسته است همیشه در صدر رسانه ها قرار گیرد. با این حال، کاهش قیمت بیت‌کوین استرس را به اکوسیستم استخراج وارد کرده است.

درآمد استخراج بیت کوین بر حسب دلار آمریکا در حال حاضر به کمترین میزان در دو سال اخیر رسیده است و به ۱۱.۶۷ میلیون دلار رسیده است، این رقم آخرین بار در ۲ نوامبر ۲۰۲۰ مشاهده شده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx