همکاری صرافی FTX با گیم استاپ

همکاری صرافی FTX با گیم استاپ
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 383 نفر

پس از راه‌اندازی بازار و کیف پول توکن های غیرمثلی با کمک Immutable X، کمپانی GameStop به دنبال همکاری با صرافی FTX است و به تلاش خود در زمینه ارزهای دیجیتال ادامه می‌دهد.

شرکت بازی گیم استاپ با صرافی کریپتو ایالات متحده FTX همکاری می کند تا مشتریان بیشتری را به ارزهای دیجیتال بیاورد و همچنین در طرح های بازاریابی آنلاین با یکدیگر همکاری کنند. در بیانیه ای در ۷ سپتامبر، این کمپانی بازی خاطرنشان کرد که مشارکت جدید، مشتریان گیم استاپ را به اکوسیستم FTX از جمله بازارهای آن برای دارایی های دیجیتال معرفی می کند.

این مشارکت همچنین برخی از فروشگاه‌های خرده‌فروشی گیم استاپ را تحت تاثیر قرار می‌دهد و از ۳۱ آگوست، این فروشگاه ها کارت‌های هدیه FTX را قبول می‌کنند. تعداد ۲۹۷۰ فروشگاه گیم استاپ در سراسر ایالات متحده وجود دارد.

مدیر عامل گیم استاپ، مت فورلونگ، در گزارش مالی سه ماهه دوم خود گفت که هدف از قرارداد جدید ایجاد چیزی “بی نظیر” در فضای خرده فروشی است.

قراردادی که به تازگی با FTX اعلام کردیم محصول جانبی تیم تجارت و بلاک چین ما است که دست در دست یکدیگر برای ایجاد چیزی منحصر به فرد در دنیای خرده فروشی همکاری می کنند.

کمپانی شرایط مالی این مشارکت را در بیانیه خود فاش نکرده است. خبر همکاری جدید در همان روزی منتشر شد که گیم استاپ نتایج مالی خود را برای سه ماهه منتهی به ۳۰ جولای ۲۰۲۲ منتشر کرد.

علیرغم اینکه گیم استاپ کاهش تقریباً ۴ درصدی در فروش خالص را گزارش داد و به ۱.۱۴ میلیارد دلار در سه ماهه رسید، سهام کمپانی پس از انتشار این خبر توانست نزدیک به ۱۲ درصد افزایش یابد و به ۲۶.۸۴ دلار برای هر سهم برسد.

گیم استاپ امسال پس از رونمایی از بخش بازی های NFT و وب ۳ در ژانویه و همچنین راه اندازی بازار NFT خود در ۱۱ ژوئیه با همکاری راه حل مقیاس پذیری اتریوم، Immutable X، فعالیت های وب ۳ خود را به طور قابل توجهی افزایش داده است. فورلونگ در طول این گزارش متذکر شد که راه‌اندازی بازار آن “از پیگیری گیم استاپ برای رشد بلندمدت در حوزه‌های بازی رمزنگاری، NFT و وب ۳ پشتیبانی می‌کند” که آنها انتظار دارند برای گیمرها و کلکسیونرها اهمیت فزاینده‌ای داشته باشد.

این کمپانی اشاره کرد که فروش قابل انتساب به کلکسیون های دیجیتالی آن ۲۲۳.۲ میلیون دلار در سه ماهه بود که نشان دهنده افزایش نزدیک به ۲۶ درصدی در مقایسه با فروش ۱۷۷.۲ میلیون دلاری در دوره سال قبل است. به گفته DappRadar، این بازار از زمان راه اندازی خود شاهد حجم مبادله ۲۱.۲۶ میلیون دلاری در آن بوده است. فعالیت در بازار از زمان راه اندازی آن به طور چشمگیری کاهش یافته است، به طوری که در هفت روز گذشته تنها ۹۲۲,۳۵۰ دلار فعالیت در بازار انجام شده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx