ضرر قابل توجه السالوادور بر سر خرید بیت کوین

ضرر قابل توجه السالوادور بر سر خرید بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 650 نفر

السالوادور دقیقا یک سال پیش یک شرط بندی بزرگ روی بیت کوین انجام داد و آن را به یک ارز قانونی رسمی در کنار دلار آمریکا تبدیل کرد و در یک سری خرید خزانه خود را با این ارز دیجیتال پر کرد. با این حال، به نظر می رسد که این کشور حداقل روی کاغذ با ضررهای قابل توجهی در رابطه با خرید بیت کوین خود مواجه است.

سبد بیت کوین السالوادور حدود ۵۸ درصد کاهش یافت

مردم دقیقاً نمی دانند السالوادور در حال حاضر چقدر بیت کوین دارد، زیرا دولت این اطلاعات رسمی را عمومی نکرده است. اما بر اساس خرید‌هایی که نایب بوکله، رئیس جمهور السالوادور از سپتامبر گذشته در توییتر فاش کرده است، این کشور ۲۳۸۱ بیت کوین خریداری کرده است. اگر هنوز همه آنها را حفظ کند، سبد سهام السالوادور بر اساس میانگین قیمت خرید دارایی ها در مقایسه با قیمت فعلی بیت کوین، حدود ۵۸ درصد کاهش می یابد.

ضرر قابل توجه السالوادور بر سر خرید بیت کوین

فقط یک تخمین

در حالی که عموم مردم تصور می‌کردند که السالوادور در بخش عمده‌ای از سال از تمام بیت‌کوین خود استفاده کرده است، الخاندرو زلایا، وزیر دارایی، طی مصاحبه‌ای در ماه ژوئن فاش کرد که این کشور مقداری را برای تامین مالی پروژه بیمارستان حیوانات خانگی Chivo Pets فروخته است. با این حال، او اظهار داشت که دولت بیت کوین خود را به عنوان یک استراتژی کلی حفظ کرده است.

بوکله در ماه اکتبر گفته بود که این پروژه با بخشی از ۴ میلیون دلار “مازاد” در یک صندوق اعتماد دولتی بر اساس افزایش ارزش بیت کوین در آن زمان تامین می شود و هیچ ارز دیجیتالی برای پروژه نمی فروشد. بنابراین، مقدار دقیقی که دولت ممکن است واقعاً فروخته باشد، مشخص نیست.

ضرر قابل توجه السالوادور بر سر خرید بیت کوین

داده های فوق بر اساس توییت های رئیس جمهور بوکله در مورد خرید بیت کوین در طول سال است. یکی از سایت‌هایی که خریدها را ردیابی می‌کند، تخمین می‌زند که این کشور بر اساس قیمت فعلی ارز دیجیتال، بیش از ۱۰۷ میلیون دلار برای بیت‌کوین هزینه کرده و بیش از ۶۱ میلیون دلار از دست داده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx