نکسوس (Nexus) 29 میلیون دلار در Maple Finance سرمایه گذاری می کند

نکسوس
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 597 نفر

سازمان غیرمتمرکز خودمختار Nexus Mutual به تخصیص ۱۵۳۴۸ اتر (که ارزش آن در حال حاضر بالغ بر ۲۹ میلیون دلار است)، از سرمایه این شرکت بیمه دیفای برای کسب بازده در Maple Finance رأی مثبت داده است.بر اساس جزئیات صفحه رای گیری; اکثریت رای دهندگان به این طرح رای مثبت دادند. با این حال، سطح مشارکت DAO برای رسیدن به حد نصاب لازم کافی نبود. به این ترتیب، تصمیم هیئت مشورتی نکسوس برای تصویب رای لازم بود.

این رای بر اساس پیشنهادی مبنی بر سرمایه گذاری ۱۰ درصدی از خزانه نکسوس در میپل فایننس برای کسب بازده بود. میپل فایننس یک وام دهنده دیفای است که از زمان آغاز به کار خود در ماه می ۲۰۱۹; بیش از ۱.۵ میلیارد دلار وام های رمزارزی صادر کرده است. نکسوس این سرمایه را در استخر Maven 11 Capital با ETH (WETH) در میپل مستقر خواهد کرد. Maven 11 یک شرکت دارایی دیجیتال است و یکی از استخر های نماینده در میپل فایننس است.

دلیل این سرمایه‌گذاری این است که نکسوس را قادر می‌سازد تا در دارایی‌های ETH خود سود کسب کند. طبق سند پیشنهادی، تنها ۲۰ درصد از اتر موجود در مجموعه سرمایه آن برای بیمه‌گر دیفای سود کسب می‌کند. این ۲۰٪ از دارایی های سهام اتر نکسوس است.

بر اساس این پیشنهاد، نکسوس می‌تواند درآمد بیشتری از جوایز ارز میپل (MPL) کسب کند. یکی از راه‌های انجام این کار، فروش پاداش‌های MPL است تا اطمینان حاصل شود که بازدهی حداقل ۹ درصد باقی می‌ماند. از طرف دیگر، نکسوس همچنین می‌تواند MPL را برای دریافت (xMPL) استیک کند که می‌تواند سود بیشتری برای این بیمه‌گر دیفای کسب کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx