توسعه دهنده مظنون تورنادو کش در آمستردام دستگیر شد

تورنادو کش
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 443 نفر

بر اساس بیانیه ای که امروز از سوی سرویس اطلاعات و تحقیقات مالی هلند (FIOD) منتشر شد; مقامات هلندی روز چهارشنبه یک توسعه دهنده مظنون به همکاری با تورنادو کش را دستگیر کردند. درست دو روز پس از اینکه دولت ایالات متحده این سرویس میکسر کریپتو را تحریم کرد.

بر اساس این بیانیه، FIOD یک مرد ۲۹ ساله ناشناس را در آمستردام دستگیر کرد. او مظنون به دست داشتن در مخفی سازی جریان های مالی مجرمانه و تسهیل پولشویی از طریق سرویس ترکیبی تورنادو کش است که به کاربران اجازه می دهد تراکنش های مبتنی بر بلاک چین را پنهان کنند.

این آژانس گفت: «این فناوری‌های پیشرفته، مانند سازمان‌های غیرمتمرکز که ممکن است پولشویی را تسهیل کنند; از سوی FIOD مورد توجه بیشتری قرار گرفته‌اند،» و افزود که ممکن است دستگیری‌های بیشتری انجام دهد. این آژانس همچنین ادعا کرد که افراد پشت این سازمان – بدون اینکه مشخص کنند که آیا توسعه دهندگان آن را کدگذاری کرده اند یا اعضای DAO که آن را اداره می کند – سودهای کلانی از این تراکنش ها به دست آورده اند.

بر اساس اعلامیه ۸ آگوست اداره کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا; تورنادو کش و ۴۴ کیف پول اتریوم و USDC مرتبط با آن را به لیست تحریم شده خود اضافه کرد. پس از تحریم ها، سپرده ها در پروتکل به شدت کاهش یافته است و افزایش زیادی در برداشت ها وجود داشته است. حدود ۱۵ درصد از دارایی های موجود در پروتکل قبلاً خارج شده است.

این تحریم ها بر کاربران پروتکل نیز تأثیر گذاشته است. سیرکل ۷۵۰۰۰ دلار USDC را که در آدرس‌ها قرار داشت مسدود کرده است. شرکت های خدمات زیرساخت ارزهای دیجیتال شروع به محدود کردن دسترسی به پروتکل کرده‌اند و صرافی غیرمتمرکز dYdX شروع به مسدود کردن حساب‌های مرتبط با آن کرده است.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx