تحولات NFT در هفته گذشته

اخبار NFT
  • زمان مطالعه: 7دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 360 نفر

نمایش‌های مورد علاقه‌تان برای کودکان در حال تبدیل شدن به NFT هستند، بحث داغی در مورد NFT‌های حق امتیاز صفر وجود دارد، و OpenSea بار دیگر در حال ایجاد تغییرات در سیاست‌ها است. در حالی که حجم NFT کاسته شده ، هنوز فعالیت ها و اقدامات زیادی برای بررسی وجود دارد. به همین دلیل است که ما هر آخر هفته یک جمع‌بندی کوچک به شما ارائه می‌کنیم – تا شما را در جریان همه چیزهای NFT در هفته گذشته قرار دهیم.

بیایید به این داستان ها و موارد دیگر از هفت روز گذشته NFT بپردازیم.

اخبار توکن غیرقابل تعویض این هفته

آیا NFT های Zero Royalty آینده ای دارند؟
صحبت‌ها به سمت حق امتیاز تغییر کرد، زیرا بسیاری از اعضای اصلی جامعه افکار خود را در مورد NFT‌های بدون حق امتیاز به اشتراک گذاشتند، که به نظر می‌رسد در حال افزایش است.

Power Rangers NFT بعدی برای Hasbro و Funko هستند
سری NFT دیجیتالی Funko Pop، “Digital Pop!”، نظرات متفاوتی را از طرفداران هاردکور Funko ایجاد کرده است، اما تداوم شرکت در بازی در فضای NFT را کاهش نداده است. به آخرین نسخه آینده این شرکت، با مشارکت شرکت اسباب‌بازی Hasbro (که در این فضا نیز تهاجمی بوده‌اند) نگاه نکنید. در ۲۳ آگوست، برندها NFT های “Power Rangers” را با مجموع ۲۲۵۰۰ بسته (یا ۴۵۰۰۰۰ کل NFT) در دسترس طرفداران عرضه خواهند کرد.

 

OpenSea خط مشی NFT سرقت شده را تنظیم می کند

به نظر می‌رسد هر هفته بخش کوچکی از تنظیمات سیاست OpenSea را در Nutshell ارائه می‌کنیم. ما دوباره این هفته برگشتیم، زیرا بازار پیشرو NFT در اوایل هفته گذشته اعلام کرد که سیاست گزارش جرم و اقلام دزدیده شده را اجرا می کند تا با قوانین ایالات متحده مطابقت داشته باشد.

با این حال، این تأثیرات ناخواسته ای برای کاربرانی داشت که ناآگاهانه NFT های سرقت شده را خریداری کردند. نکته قابل توجه در اینجا این است که قربانیان سرقت باید در هفته اول سرقت گزارش پلیس ارائه دهند تا از پخش اقلام دزدیده شده روی پلت فرم جلوگیری شود. در غیر این صورت، NFT ها آزادانه معامله می شوند.

سولانا، بلاک چین منتخب برای “Single” است، پلتفرم صوتی و تصویری NFT که با Shopify همکاری می کند

NFT های موسیقی هنوز روی میز هستند، زیرا Shopify با شرکت موسیقی بلاک چین “Single” همکاری می کند
Shopify نه تنها یکی از بزرگ‌ترین تسهیل‌کننده‌های تجارت الکترونیک در بازی امروزی است، بلکه به‌طور فزاینده‌ای در حال تبدیل شدن به NFT دوستانه (و البته، به‌طور فزاینده‌ای دوستدار ارزهای دیجیتال نیز هستند). ما شاهد ادغام لایتنینگ بیت‌کوین بودیم و سال گذشته این شرکت اعلامیه‌ای در مورد اهداف خود برای ایجاد پشتیبانی تجاری برای NFTها اعلام کرد.

سال گذشته، و در اوایل سال ۲۰۲۲، انتظارات زیادی در مورد پتانسیل آینده در مورد NFT های موسیقی وجود داشت. بسیاری آن‌ها را دسته بعدی می‌دانستند که وارد صحنه می‌شوند، زیرا گمانه‌زنان ایده‌هایی درباره‌ی گیم‌فای بعدی را مطرح کردند. ۲۰۲۲ نتایج ملایمی را نشان داده است زیرا حداقل می توان گفت که بازار سرد شده است. علاوه بر این، سایر موانع مهم، مانند Audius – یکی از نام‌های پیشرو در NFT‌های صوتی – در هفته‌های اخیر تقریباً ۶ میلیون دلار در ETH هک شد.

با این حال، همه امیدها از بین نمی رود. Shopify در هفته گذشته در خدمت مستقیم به سازندگان گام برداشته است و با «Single» مبتنی بر Solana همکاری می کند تا راه حل هایی را برای خلاقان در موسیقی و ویدیو ارائه دهد. تامی استالکنشت، مدیرعامل و بنیانگذار منفرد، اظهار داشت:

جمع‌آوری کالاهای دیجیتال از آنجایی که فیزیکی هستند، برای کسی نباید دشوار باشد، بنابراین ما می‌خواهیم مطمئن شویم که مردم می‌توانند NFT‌ها را به همین راحتی خریداری کنند و ارزشی فوری برای طرفداران ایجاد کنند.»

قانون جدید اتحادیه اروپا NFTها را در کنار کریپتو دسته بندی می کند

NFTهایی که بخشی از یک مجموعه هستند، مطابق با قوانین جدید اتحادیه اروپا تحت قانون بازارهای ارزهای دیجیتال اتحادیه اروپا یا MiCA، با کریپتوهای گسترده‌تر مطابقت دارند. این بر اساس پنلی در هفته بلاک چین توسط مشاور اتحادیه اروپا پیتر کرستنس است. احساسات کرستنز از پیش‌بینی قبلی پیروی می‌کند که NFTها در اکثر اشکال، اگر نه همه، از قانون MiCA مستثنی می‌شوند. علاوه بر این، با گنجاندن MiCA، این امر مستلزم آن است که صادرکنندگان مجموعه NFT احتمالاً یک کاغذ سفید در کنار مجموعه خود منتشر کنند – و ادعاهای عجیب و غریب یا وعده های غیر منطقی را به خریداران بالقوه محدود می کند. در حالی که ممکن است این مقررات سخت‌گیرانه‌تر از آن چیزی باشد که بسیاری ترجیح می‌دهند، اما می‌تواند منجر به نتیجه مشتری‌پسندتر شود و به طور ایده‌آل کلاهبرداری‌ها و طرح‌های متقلبانه را کاهش دهد.

MiCA تقریباً دو سال در حال ساخت است و در حالی که قانونگذاران در مورد پیامدهای بالقوه بحث می کنند، اصلاح شده است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx