Nike بیش از ۱۸۵ میلیون دلار از فروش NFT به دست آورد

توکن های غیرمثلی
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 538 نفر

تبلیغات NFT در میان برخی از محبوب ترین برندهای مد ممکن است به این زودی ها محو نشود. شرکت پیشرو پوشاک ورزشی، نایکی، با فروش توکن های غیرمثلی خود در سال جاری نسبت به بسیاری از نام‌های برجسته پیشی گرفته است. طبق آخرین آمار، دولچه و گابانا (D&G)، تیفانی، گوچی و آدیداس میلیون‌ها دلار از NFT‌ها درو می‌کنند. اما این نایک است که در صدر جدول قرار دارد.

داده‌های محقق نوآ لوین، نشان داد که کسب‌وکارهای فوق در موج توکن های غیرمثلی پیشرو هستند. پروژه های مرتبط با NFT نایک بیش از ۱۸۵ میلیون دلار درآمد ایجاد کرده است و خود را به عنوان بزرگترین برند درآمدزا معرفی کرده است. این برند ورزشی نمادین ۱.۳ میلیارد دلار حجم تراکنش با ۹۳ میلیون دلار از فروش اولیه NFT و در عین حال ۹۲ میلیون دلار در قالب حق امتیاز کسب کرد. در صدر فهرست مجموعه‌های نایکی، CloneX قرار دارد که بالاترین هزینه‌های حق‌الامتیاز بیش از ۳۹ میلیون دلار را دارد. پس از آن، مجموعه NFT با تم کفش‌های ورزشی نایک MNLTH با ۲۴.۲۲ میلیون دلار است.

مجموعه‌های دیگر، از جمله مینت ویال، MNLTH2، کریپتوکیک و RTFKT، توانسته‌اند حداقل ۱ میلیون دلار حق امتیاز کسب کنند. شایان ذکر است، نایکی در دسامبر گذشته از خرید RTFKT به عنوان بخشی از جهش خود در فضای متاورس خبر داد. پس از آن دولچه و گابانا با ۲۵.۶۵ میلیون دلار، تیفانی با ۱۲.۶۲ میلیون دلار و آدیداس با ۱۰.۹۴ میلیون دلار درآمد قرار گرفتند. D&G با بیش از ۹۰۰۰ تراکنش پیشتاز است و پس از آن گوچی با نزدیک به ۴۰۰۰ تراکنش قرار دارد. از سویی دیگر، تیفانی موفق شد تنها ۷۴ معامله را جمع آوری کند. اگرچه آدیداس از نظر کل درآمد در رتبه پنجم قرار گرفت، اما با بیش از ۵۱۰۰۰ تراکنش در رتبه دوم قرار گرفت.
این توسعه در بحبوحه کاهش قابل توجه فروش توکن های غیرمثلی در چند ماه گذشته به دلیل حرکت بازار متلاطم صورت می گیرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx