پروژه جدید گروه سرمایه گذاری ارز دیجیتال نیویورک روی لایتنینگ بیت کوین

بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 633 نفر

گروه سرمایه گذاری دیجیتالی نیویورک پروژه شتاب دهنده لایتنینگ بیت کوین با نام “در لباس گرگ”

در ۲۶ آگوست ۲۰۲۲، راس استیونز، مدیرعامل گروه هولدینگ استون ریج و مدیر اجرایی زیرمجموعه گروه سرمایه گذاری دیجیتال نیویورک (NYDIG)، برای اطلاعیه ای ویژه در بیت بلاک بوم در آستین، تگزاس سخنرانی کرد. این اطلاعیه برای راه اندازی یک استارتاپ روی شبکه لایتنینگ بیت کوین بود.

استیونز مدت‌هاست که از طریق نامه سهامداران خود در استون ریج، مقاله‌اش با عنوان «در مورد چیزهای غیرممکن قبل از صبحانه»، شرکت در برنامه استراتژی شرکتی مایکرواستراتژی و مصاحبه با حامی معروف بیت‌کوین، مایکل سیلر، طرفدار بیت‌کوین بوده است.

من می‌خواهم در دنیایی با قوانین زندگی کنم، نه اینکه توسط حاکمان اداره شود.» – راس استیونز

گروه سرمایه گذاری دیجیتال نیویورک (NYDIG) سرمایه گذاری ها و وام های زیادی را در صنعت بیت کوین انجام داده است و به طور مشخص به ۲۶۲۰۰ ماینر برای بازپرداخت بدهی هایشان کمک کرده است. این شرکت همچنین اخیراً هنگام شراکت با نیویورک یانکیز برای اجازه دادن به کارمندان خود برای تبدیل حقوق خود به بیت کوین، خبرساز شد.

استیونز گفت پروژه شتاب دهنده لایتنینگ را راه اندازی خواهد کرد. واقعیت این است که امسال، پیشرفت در بیت کوین و لایتنینگ خیره کننده است. ماه به ماه، گره های لایتنینگ بیت کوین در حال رشد هستند.

شتاب دهنده برای بنیانگذاران فردی و تیم های کوچک، توسعه دهندگانی که روی  لایتنینگ، Taro و Covenants  کار می کنند، طراحی شده است. حمل و نقل و اسکان برای شرکت کنندگان از هر نقطه از جهان فراهم خواهد شد.

این برنامه در گروه های هشت هفته ای اجرا می شود. در هر گروه ۸ تا ۱۲ تیم حضور خواهند داشت. مربیان در حد کلاس جهانی هستند. گروه ها منحصراً حضوری خواهند بود. سرمایه اولیه قابل توجهی برای هر تیم با سرمایه گذاران بین المللی وجود خواهد داشت.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx