ویتالیک بوترین: پرداخت با رمزارزها دست کم گرفته شده اند

ویتالیک بوترین رمزارزها
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 453 نفر

ویتالیک بوترین می گوید پرداخت با رمزارزها باید بیش از پیش استفاده شود

از زمان ایجاد آن تا کنون، صنعت رمزارزها به طور تصاعدی تکامل یافته است. در نتیجه، مزایای متعددی برای استفاده از این ارز های دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت وجود دارد. بسیاری از مردم با پرداخت با استفاده از ارزهای فیات مانند دلارآمریکا آشنا هستند. با این حال، افزودن رمزارزها به روش پرداخت از قبل تعیین شده، یک مزیت بزرگ خواهد بود.

برخی از مزایای قابل توجه پیاده سازی ارزهای دیجیتال به عنوان یک وسیله پرداخت عبارتند از: کنترل بهتر وجوه، سادگی، حفظ حریم خصوصی، کاهش هزینه ها و امنیت. با این حال، مردم هنوز نمی توانند این مزایا را ببینند، در نتیجه این توکن های دیجیتال را برای پرداخت دست کم می گیرند.

نظر ویتالیک بوترین

علاوه بر این، ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، نظر خود را در مورد این موضوع بیان کرد. او اشاره کرد که مردم ویزگی های ارز دیجیتال را در نظر نکرده‌اند. با توجه به این واقعیت، بسیاری از آنها نمی توانند رشد بزرگی را که می تواند برای تجارت جهانی، تراکنش های پرداخت در داخل کشورها و خیریه ایجاد کند، ببینند.

رمزارزها به دلیل مقاوم بودن در برابر سانسورنه تنها برای پرداخت ایده آل هستند، بلکه تراکنش‌های پرداخت با ارزهای دیجیتال می‌توانند یکپارچه انجام شوند و این دلیل دیگری برای برتری آن است. بوترین در توییتی به این موضوع اشاره کرد. نمونه‌های بالا که او اشاره کرد، حوزه‌هایی هستند که ارزهای دیجیتال می‌توانند مفید باشند.

گزارش هایی در مورد پذیرش رمزارزها

یک پلتفرم داده، اطلاعاتی را در مورد پذیرش رمزارزها را منتشر کرده است. طبق گزارش رشد قابل توجهی در استفاده از ارزهای دیجیتال به عنوان ابزار پرداخت در ماه جولای رخ داده است.

حدود ۸۵ درصد از درآمد سالانه ۱ میلیارد دلاری مشاغل مورد بررسی گزارش کردند که ارزهای دیجیتال را به عنوان یک وسیله پرداخت استفاده می کنند. این شرکت اضافه کرد که کسب‌وکارها پرداخت با رمزارزها را برای افزایش تعداد مشتریان خود پیاده‌سازی کردند.

علاوه بر این، رشد سریعی در استفاده از کارت‌های نقدی مبتنی بر رمزارزها برای تراکنش‌ها وجود دارد. در نتیجه، برخی از صرافی های ارز دیجیتال در حال حاضر با برخی از ارائه دهندگان کارت های اعتباری همکاری می کنند.

به عنوان مثال، همانطور که این شرکت اعلام کرد، همکاری بایننس با مسترکارت باعث ایجاد کارت اعتباری بایننس در آرژانتین شد.

به گفته ویتالیک، استفاده از رمزارزها به عنوان پرداخت برای کمک‌های خیریه و معاملات بین‌المللی نیز به کاهش زمان تراکنش‌ها کمک می‌کند. او این را زمانی اعلام کرد که استفاده از ارزهای فیات با تاخیر زیادی همراه است. این به دلیل زمان لازم و هزینه های هنگفت مورد نیاز برای تکمیل پردازش آن است.

در حالی که پرداخت‌ با رمزارزها ایده خوبی به نظر می‌رسد، برخی از مردم هنوز به این موضوع شک دارند. شک آن ها به نوسانات توکن ها و خطرات ناشی از استفاده از آنها مربوط می شود.

علاوه بر این، برخی دیگر از سرعت انتقال حجم زیاد با رمزارزها مانند بیت کوین شکایت داشتند. با این حال، , در تلاش است تا چنین مشکلی را کنترل کند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx