همکاری رگولاتورهای ایالات متحده و بریتانیا برای تنظیم قوانین نظارتی ارزهای دیجیتال

قوانین ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 494 نفر

همکاری بریتانیا و آمریکا برای تنظیم قوانین ارزهای دیجیتال

رگولاتورها در ایالات متحده و بریتانیا برای بحث در مورد اقدامات نظارتی گسترده تر در حوزه ارزهای دیجیتال با هم ملاقات کرده اند. آنها تعهد خود را به “ادامه همکاری برای حمایت از نوآوری های مالی ایمن; تنظیم قوانین ارزهای دیجیتال و همچنین تقویت مقررات نظارتی برای استیبل کوین ها در سراسر حوزه های قضایی” را اعلام کردند.

کارگروه تنظیم مقررات مالی وزارت خزانه داری ایالات متحده هفته گذشته بیانیه مشترکی در مورد روابط بریتانیا و ایالات متحده منتشر کرد.

این گروه در ۲۱ جولای جلسه ای برگزار کرد. شرکت کنندگان شامل مقامات و کارکنان ارشد وزارت خزانه داری، بانک انگلستان، ناظر امور مالی، وزارت خزانه داری ایالات متحده، هیئت فدرال رزرو، کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC)، شرکت بیمه سپرده (FDIC)، دفتر کنترل ارز (OCC) و کمreیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC)بودند.

در این بیانیه توضیح داده شده است که کارگروه نظارت مالی در سال ۲۰۰۸ تشکیل شده و «به منظور تعمیق همکاری های نظارتی دوجانبه با هدف ارتقای بیشتر ثبات مالی. حمایت از سرمایه گذار؛ بازارهای منصفانه، منظم و کارآمد ایجاد شده است»

در موضوع نوآوری مالی، تنظیم‌کننده‌ها نتایج نشست مشارکت نوآوری مالی ایالات متحده و بریتانیا در ژوئن را بررسی کردند. آنها در مورد “تنظیم مقررات ارزهای دیجیتال و تحولات اخیر بازار; از جمله موارد مربوط به استیبل کوین ها، و ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC)” تبادل نظر کردند، خزانه داری توضیح داد;

همه شرکت کنندگان متعهد به ادامه همکاری برای حمایت از نوآوری های مالی ایمن; و همچنین تقویت مقررات نظارتی بر استیبل کوین ها در سراسر حوزه های قضایی هستند.

وزارت خزانه داری افزود: «شرکت کنندگان همچنین فرصت های آینده را برای بحث بیشتر در مورد طرح های نظارتی گسترده تر ارزهای دیجیتال را پیشنهاد دادند.»

نتایج این نشست

در پایان بیانیه آمده است که رگولاتورهای ایالات متحده و بریتانیا; «اهمیت تداوم مشارکت در نوآوری های مالی جهانی را گوشزد کرده; و اهمیت حفظ و مشارکت بیشتر در بحث‌های چندجانبه در مورد این موضوعات ضروری دانستند»

نیکیل راثی، مدیر ناظر امور مالی ، در ماه ژوئیه گفت; “ایالات متحده و بریتانیا روابط خود را در مورد مقررات ارزهای دیجیتال و تحولات بازار; از جمله در رابطه با استیبل کوین ها و ارزهای دیجیتال بانک مرکزی” عمیق تر خواهند کرد.

دولت بریتانیا در سخنرانی ملکه در ماه می; دستور کار قانونی خود، از جمله «پذیرش ایمن ارزهای دیجیتال» را مشخص کرد. همچنین این کشور برنامه‌ای بلندمدت برای تبدیل شدن به یک مرکز جهانی ارزهای دیجیتال; و «مکانی مناسب برای کریپتو» را دارد، از جمله ایجاد یک چارچوب نظارتی پویا برای ارزهای دیجیتال; تنظیم مقررات استیبل کوین‌ها. هفته گذشته، کمیسیون حقوقی انگلستان پیشنهادهایی را برای اصلاح قوانین مربوط به ارزهای دیجیتال را منتشر کرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx