اوپن سی ابزاری را برای اعمال حق امتیاز NFT راه اندازی می کند

اوپن سی
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 540 نفر

به نظر می رسد بازار توکن های غیرقابل تعویض (NFT) اوپن سی، در بحث حق امتیاز NFT موضعی اتخاذ کرده است. این مارکت قصد دارد یک ابزار جدید “روی زنجیره” راه اندازی کند که به سازندگان کمک می کند تا حق امتیاز را اعمال کنند. بازار اوپن سی، که طبق گفته کوین گکو، ۶۶ درصد از سهم بازار در بازارهای NFT را در اختیار دارد، در مورد حق امتیاز و اجرای قانون نسبتاً سکوت کرده بود در حالی که سایرین در این فضا در چند ماه گذشته استراتژی های خود را اجرا می کنند.

در یک پست وبلاگی در ۶ نوامبر، مدیر عامل اوپن سی، دوین فینزر، خاطرنشان کرد که:

در بازارهایی که کارمزدها اختیاری است، مشاهده شده است که نرخ پرداخت حق الزحمه سازندگان به کمتر از ۲۰٪ کاهش یافته است، در حالی که در بازارهای دیگر، هزینه های سازنده اصلا پرداخت شده است.

مدیر عامل اوپن سی اعلام کرد که این بازار ابزار جدیدی را راه اندازی کرده است که به سازندگان اجازه می دهد “اجرای زنجیره ای” حق امتیاز خود را ارائه دهند. فینزر این ابزار را به عنوان یک «قطعه کد ساده» توصیف کرد که به سازندگان اجازه می‌دهد حق امتیاز را در قراردادهای هوشمند مجموعه های NFT جدید و قراردادهای هوشمند قابل ارتقا موجود اعمال کنند. این کد همچنین فروش NFT را فقط به بازارهایی محدود می‌کند که هزینه‌های سازنده را اعمال می‌کنند. فینزر گفت:

روشن است که بسیاری از سازندگان می‌خواهند امکان اعمال هزینه‌های زنجیره‌ای را داشته باشند؛ و اساساً، ما معتقدیم که انتخاب باید با آن‌ها باشد و این تصمیم نباید توسط بازارها برای آنها گرفته شود.

فینزر همچنین گفت که اوپن سی حق امتیاز را برای مجموعه‌های جدید با استفاده از ابزار اجرای زنجیره‌ای اعمال می‌کند، اما برای مجموعه‌های جدیدی که شرکت نمی‌کنند این کار را انجام نمی‌دهد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx