اوپن سی از NFT های اربیتروم پشتیبانی میکند

اوپن سی
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 664 نفر

اوپن سی به زودی از مجموعه های محبوبی مانند Smolverse، GMX Blueberry Club و Diamond Pepes توسط dopex پشتیبانی خواهد کرد. پشتیبانی از NFT های اربیتروم، امروز در اوپن سی فعال می‌شود، جایی که به سازندگان توصیه می‌شود قبل از انجام هر گونه تراکنش، هزینه‌های سازنده خود را تعیین کنند.

پس از اعلام اوپن سی، اندرو ساندرز، مدیر ارشد بازاریابی در توییتی نوشت: «به افتخار پیوستن opensea به اکوسیستم اربیتروم، ما در تمام روز و تمام شب Yacht Rock بازی می‌کنیم!

اوپن سی در حال حاضر از NFT ها در بلاک چین های اتریوم، پالیگون و سولانا پشتیبانی می کند

Arbitrum One یک مجموعه لایه ۲ اتریوم بدون مجوز است که از قابلیت های قرارداد هوشمند اتریوم پشتیبانی می کند و به عنوان نقطه ورود به اکوسیستم اربیتروم عمل می کند. rollup یک راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه دو برای اتریوم است که می‌تواند برنامه‌های غیرمتمرکز را اجرا کند، NFT‌ها را میزبانی کند و قراردادهای هوشمند را مستقر کند و همگی با هزینه گاز کمتر از زنجیره اصلی اتریوم. «بدون مجوز» بودن به این معنی است که هرکسی می‌تواند یک قرارداد هوشمند را در مجموعه اجرا کند.

با توجه به اسناد توسعه پروژه، Arbitrum One در حال حاضر به صورت بتای اصلی در حال اجرا است، به این معنی که در حالی که جمع‌آوری مجموعه‌ای از ویژگی‌های کامل را اجرا می‌کند، تیم توسعه می‌تواند هر گونه تغییری را انجام دهد و در صورت لزوم شبکه را متوقف کند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx