مینت سریع NFT با مرورگر اپرا

اپرا NFT و وب3
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 455 نفر

مینت سریع NFT از طریق مرورگر اپرا

مرورگر اپرا اعلام کرد که با لانچ پد آلتئون همکاری کرده است تا به مبتدیان در وب۳ یا فضای NFT کمک کند تا به راحتی NFT ها را مینت کنند. با این ادغام، کاربران می توانند به ویژگی هایی دسترسی داشته باشند که به آنها امکان می دهد فایل های رسانه ای را به مرورگر وارد کنند، که یک قرارداد هوشمند می نویسد و فایل را در یک زنجیره بلوکی آپلود می کند و فایل ها را به NFT  تبدیل می کند.

به گفته سوزی بت، یکی از مدیران اپرا، این به کاربران اجازه می دهد تا فضای وب ۳ را کشف کنند و به تقویت اکوسیستم کمک کنند. خانم بت توضیح داد:

اکنون، کاربران ما قادر خواهند بود NFT‌ها را فوراً و بدون هیچ هزینه‌ای برای استفاده از پلتفرم ایجاد کنند و افراد بیشتری را تشویق به صنعت رو به رشد NFT کنند.

با این ابزار، تیم اپرا بر این باور است که کاربران بدون تجربه وب۳ نیز می توانند به اقتصاد وب۳ و NFT دسترسی داشته باشند. این بدان معنی است که هنرمندان با پیشینه های مختلف قادر خواهند بود NFT ها را به روشی بسیار ساده ایجاد کنند.

ابزار ویژگی مینت NFT توسط شرکتی به نام آلتئون ارائه شده است، پروژه ای که بر ساده سازی گردش کار متمرکز است. مت سیماگلیا، یکی از بنیانگذاران آلتئون، گفت که هدف از این ادغام، هموار کردن زمین برای سازندگان محتوا از زمینه های مختلف است. او افزود: همکاری ما با اپرا شکاف فناوری بین خلاقان سنتی و اقتصاد وب۳ را پر می‌کند، بنابراین هرکسی می‌تواند از فرصت‌هایی که فناوری‌های بلاک چین ارائه می‌دهد بهره‌مند شود.

در ۱۹ ژانویه، اپرا نسخه بتای مرورگر وب۳ را برای ویندوز، مک و اندروید منتشر کرد تا کاربران بتوانند به برنامه‌های غیرمتمرکز(DApps)، بازی‌ها و پلتفرم‌های متاورس دسترسی داشته باشند. در ۱۵ آوریل، این پروژه توانست به آیفون و آیپد نیز راه پیدا کند. مرورگر وب ۳ اختصاصی اپرا به نام مرورگر کریپتو اپرا با آخرین ادغام خود با یک لانچ پد وارد حوزه توکن های غیرمثلی (NFT) شده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx