ورود موزیلا فایرفاکس به وب۳

فایرفاکس وب3
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 456 نفر

ورود موزیلا فایرفاکس به وب۳

توسعه دهنده مرورگر موزیلا، که عمدتاً به خاطر مرورگر اینترنت فایرفاکس خود شناخته می شود، به پلتفرم های اینترنتی قدیمی که به فضای توسعه وب۳ و متاورس وارد شده اند، پیوسته است. در یک پست وبلاگ در ۳۰ نوامبر، این شرکت خرید اکتیو رپلیکا، یک توسعه دهنده همه جانبه را فاش کرد. اکتیو رپلیکا برای کمک به ایجاد رویدادهای مجازی به پلتفرم موزیلا می‌پیوندد. در حال حاضر توسعه‌دهنده تجربه مجازی با موزیلا در جشنواره چند روزه هنر و فناوری Mozfest در اوایل امسال کار کرده است. به گفته موزیلا، این خرید همچنین برای سرعت بخشیدن به کارهای مورد تقاضا، ردیف های اشتراک شخصی سازی شده، بهبودهای داخلی و افزودن ویژگی های جدید به مرورگر فایرفاکس خواهد بود.

در اعلامیه رسمی منتشر شده در Hubs، موزیلا گفت که هر دو شرکت از طریق مقیاس یا ظرفیت توسعه از یکدیگر سود خواهند برد. در بیانیه رسمی اکتیو رپلیکا، دوباره تاکید کرد که به همکاری با شرکای موجود ادامه خواهد داد، اما خرید موزیلا به گسترش اهداف بلندمدت آن کمک خواهد کرد. روز بعد، این شرکت اعلامیه دیگری را منتشر کرد که پالس، توسعه‌دهنده ماشین لرنینگ را نیز خریداری کرد و به نقش محوری موزیلا برای تمرکز بر آینده اینترنت اشاره کرد.

این توسعه از سوی موزیلا فایرفاکس برای ایجاد طرح‌های متاورس خود در حالی صورت می‌گیرد که متاورس همچنان توجه را در داخل و خارج از فضای وب۳ به خود جلب می‌کند.

متا، شرکت مادر فیس‌بوک و اینستاگرام، پس از زیان‌های مالی و استخدام کارکنان عمده در بخش توسعه متاورس خود، می‌گوید که با برنامه‌های متاورس کسب و کار خود را تقویت خواهد کرد. در همین حال، با سرازیر شدن فعالیت ها به واقعیت دیجیتال، رهبران جهانی مانند مجمع جهانی اقتصاد شروع به فکر کردن درباره یک سیاست فراجهانی کرده اند. در حال حاضر، هیچ خط مشی فراگیری وجود ندارد که واقعیت دیجیتال را کنترل کند. با این حال، گزارش‌های جدید نشان می‌دهند که با افزایش فعالیت، شانس بهره‌برداری نیز افزایش خواهد یافت، که نشان‌دهنده نیاز به توجه به سیاست‌ها و استانداردهای اخلاقی است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx