کیف پول ارز دیجیتال بیت کیپ (BitKeep) هک شد

کیف پول
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 712 نفر

هکرها با سواستفاده از کیف پول ارز دیجیتال بیت کیپ (BitKeep)، بیش از ۸ میلیون دلار اتریوم (ETH)، بایننس کوین (BNB)، تتر (USDT) و دای (DAI) را به سرقت بردند. شرکت امنیت بلاکچین پکشیلد (PeckShield) فاش کرد که که این هکرها تقریباً ۴۳۷۳ بایننس کوین، ۵.۴ میلیون تتر، ۱۹۶۰۰۰ دای و ۱۲۳۳.۲۱ اتریوم را سرقت کرده‌اند.

بیت کیپ در عصر یکشنبه در کانال تلگرام از این هک خبر داد و نوشت:

«کاربران گرامی بیت کیپ، پس از بررسی های اولیه توسط تیم ما، گمان می رود که هکرها کدهای نرم افزار کیف پول را تغییر داده‌اند و تعدادی از کاربران این نسخه دستکاری شده را نصب کرده‌اند. اگر وجوه شما به سرقت رفته باشد، برنامه‌ای که آن‌ را دانلود یا به‌روزرسانی کرده‌اید ممکن است یک نسخه ناشناخته (نسخه انتشار غیررسمی) بوده باشد.»

بیت کیپ به کاربران خود هشدار داد که:

«اکنون اگر نسخه غیر رسمی را دانلود کرده اید، برای ایمنی وجوه خود، لطفاً آن‌ها را به کیف پولی که از فروشگاه رسمی دیگری (App Store یا Google Play) دانلود شده است، انتقال دهید. علاوه بر این، توصیه می شود از آدرس کیف پول جدید ایجاد شده استفاده کنید. آدرسی که از طریق اپلیکیشن غیررسمی ایجاد کرده‌اید ممکن است در اختیار هکرها باشد.

کیف پول ارز دیجیتال بیت‌کیپ از کاربران خود خواست تا فقط از نسخه‌های رسمی اپلیکیشن که در فروشگاه رسمی اپل یا گوگل برای دانلود در دسترس هستند، استفاده کنند. همچنین شرکت سازنده این کیف پول وب۳ از کاربران خواست تا در صورت به سرقت رفتن دارایی خود مراتب را از طریق یک تیکت به این شرکت اعلام کنند.

بیت کیپ در ماه اکتبر نیز حدود ۱ میلیون دلار را در یک هک دیگر از دست داد. پس از آن حمله، این شرکت کیف پول اعلام کرد که خسارت تمامی کاربران به طور کامل بازپرداخت خواهد شد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx