سیرکل: USDC چشم انداز چند زنجیره‌ای دارد

سیرکل
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 425 نفر

در صحبت با کوین تلگراف، معاون شرکت سیرکل در Product Joao Reginatto تاکید کرد که توسعه دهندگان به زودی اهمیتی نمی دهند که روی چه بلاک چینی کار می کنند، زیرا قابلیت همکاری کلیدی اضافه خواهد شد. صادرکنندگان (USDC) سیرکل اعلام کرده اند که به زودی استیبل کوین خود را در پنج شبکه دیگر از جمله پولکادات، اوپتیمزم، نیر پروتکل، آربیتروم و کازماس عرضه خواهد کرد.

این شرکت ابتدا این خبر را در رویداد Converge22 در ۲۸ سپتامبر منتشر کرد و خاطرنشان کرد که پشتیبانی از اکثر این بلاک چین ها تا پایان سال ۲۰۲۳ ارائه می شود، در حالی که USDC در کازماس در آغاز سال ۲۰۲۳ فعال خواهد شد. در بیانیه ۲۸ سپتامبر، نایب رئیس سیرکل در Product Joao Reginatto تاکید کرد که گسترش USDC “نقدینگی و قابلیت همکاری بیشتر در اقتصاد کریپتو”، به ویژه برای بخش تجاری را فراهم می کند. او گفت:

توسعه پشتیبانی چند زنجیره‌ای برای USDC، راه را برای موسسات، صرافی‌ها، توسعه‌دهندگان و غیره برای نوآوری و دسترسی آسان‌تر به دلار دیجیتال قابل اعتماد و پایدار باز می‌کند.

در مصاحبه بعدی با کوین تلگراف، رجیناتو بیان کرد که در حالی که سیرکل در ابتدا USDC را بر روی اتریوم به عنوان حرکت توسعه و فعالیت در آنجا ایجاد کرد، همیشه این تصور را داشت که آینده یک “دنیای چند زنجیره ای” خواهد بود. به این ترتیب، سیرکل پشتیبانی USDC را با این فرض توسعه می دهد که توسعه دهندگان قابلیت همکاری را به کار با یک شبکه ترجیح می دهند:

ما در آن زمان می دانستیم که اتفاقات جالب زیادی در اکوسیستم های دیگر رخ می دهد، و فکر می کردیم که با گذشت زمان توسعه دهندگان و سازندگان برنامه. آنها چندان نگران لایه ۱ یا زیرساخت لایه ۲ ای که از آن استفاده می کنند نیستند .

او افزود:

آنها قابلیت همکاری می‌خواهند، انعطاف‌پذیری می‌خواهند تا بتوانند راه‌حل‌های خود را در میان اکوسیستم‌ها منتقل کنند.

با این حال، رجیناتو خاطرنشان کرد، در حالی که سیرکل با توجه به اندازه فعلی استیبل کوین – با ارزش بازار ۴۸.۹ میلیارد دلار – در حال پیشبرد پشتیبانی از USDC است، این شرکت از هیچ شبکه‌ای عقب نخواهد ماند. او بیان کرد که سیرکل قبل از اینکه بلاک چین بعدی را برای کار با آن انتخاب کند، بررسی های لازم را انجام می دهد.

خطرات زیادی در حال حاضر وجود دارد که شاید دو یا سه سال پیش نداشتیم. بنابراین ما آن را با دقت زیادی انجام می دهیم. ما تیمی متشکل از افراد در تمام عملکردهای شرکت داریم که به نوعی همه این اکوسیستم ها را ارزیابی کرده و آنها را در طول زمان اولویت بندی می کنند.

هنگامی که پشتیبانی اضافی به طور رسمی ارائه شود، USDC در مجموع در ۱۳ بلاک چین در دسترس خواهد بود. در مقایسه، تتر رقیب اصلی سیرکل در حال حاضر پشتیبانی USDT را برای هشت شبکه در وب سایت خود فهرست می کند. سیرکل در توییتر اعلام کرد:

پس از راه‌اندازی، توسعه‌دهندگان می‌توانند از سیرکل API برای رمپ‌های روشن/خاموش فیات به و از USDC در محصولات خود و همچنین زیرساخت کیف پول‌های قابل برنامه‌ریزی استفاده کنند.

رجیناتو با اظهار نظر در مورد موارد استفاده USDC و استیبل کوین ها در شرایط فعلی کریپتو، راه های کلیدی مانند پرداخت های بازار، حواله ها و تسویه حساب های جهانی برای موسسات مالی را برجسته کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx