پولکادات اولین هکاتون خود در آمریکای لاتین را برگزار می‌کند

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

پولکادات اولین هکاتون خود را با تمرکز بر آمریکای لاتین از 26 سپتامبر برگزار می کند تا توسعه دهندگان محلی را در شبکه مشارکت دهد و استفاده از بلاک چین را در سراسر جهان ترویج کند. این رویداد هیبریدی هشت هفته ای شامل موضوعات ابزار وب 3، بلاک چین، قراردادهای هوشمند، امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) […]

پولکادات اولین هکاتون خود در آمریکای لاتین را برگزار می‌کند

پولکادات اولین هکاتون خود را با تمرکز بر آمریکای لاتین از 26 سپتامبر برگزار می کند تا توسعه دهندگان محلی را در شبکه مشارکت دهد و استفاده از بلاک چین را در سراسر جهان ترویج کند. این رویداد هیبریدی هشت هفته ای شامل موضوعات ابزار وب 3، بلاک چین، قراردادهای هوشمند، امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و توکن های غیرقابل تعویض خواهد بود. پولکادات پروتکلی است که بر روی اتصال بلاک چین های مختلف متمرکز شده است. این پلتفرم به شبکه های ناسازگار مانند بیت کوین و اتریوم اجازه می دهد تا ارزش و داده را از طریق این شبکه ارسال کنند.

درک یو، بنیانگذار PureStake، یک پروژه مبتنی بر پولکادات، در گزارشی در فوریه گذشته گفت که اکثر کاربران پولکادات توسعه دهندگان هستند. طبق گزارش سالانه Power Capital Developer Report، پولکادات دومین جامعه توسعه‌دهنده بزرگ در سال 2021 بود، با مجموع 1400 توسعه‌دهنده تا پایان سال 2021، افزایشی 67 درصدی نسبت به ابتدای سال. در مقایسه، اتریوم با 3920 توسعه دهنده بیشترین و کازماس با حدود 950 توسعه دهنده در رتبه سوم قرار گرفتند.

با شروع اولین هکاتون خود “Hello World” در اکتبر 2020، پولکادات رویدادهایی را با محوریت هند، آسیا-اقیانوسیه و آمریکای شمالی برگزار کرده است. بر اساس اعلامیه ای که اکتبر گذشته منتشر شد، این پروژه میزبان رویدادهای مشابه در اروپا، خاورمیانه و منطقه شمال آفریقا خواهد بود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx