پالیگان و یونی سواپ چگونه به هم کمک خواهند کرد؟

پالیگان و یونی سواپ
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 388 نفر

همکاری پالیگان و یونی سواپ

همانطور که در سال ۲۰۲۲ اشاره شد، شبکه پالیگان (MATIC) مشارکت های زیادی با بخش های خارج از بازار ارزهای دیجیتال داشته است که باعث رشد اکوسیستم این شبکه لایه ۲ شده است. شرکت هایی مانند  استارباکس، نوبانک و مسترکارت بخشی از این همکاری‌های این ارز دیجیتال پویا است. در حالی که انتظار می‌رود همکاری‌های بیشتری با شبکه پالیگان صورت گیرد، ضروری است که مشارکت در بازار کریپتو بین پالیگان و صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ بررسی شود. ابتدا باید در نظر داشت که هر دو پلتفرم بلاک چین ممکن است در سال ۲۰۲۳ از نظر جذب کاربران بیشتر به سمت خود کاملاً برجسته باشند. پالیگان یکی از شرط‌‌‌‌‌‌‌‌‌بندی‌های بزرگ برای ر‌شد است، زیرا علاوه بر اینکه یک راه‌حل مقیاس‌پذیری برای بلاک چین اتریوم است، در زمینه‌هایی نیز درگیر است که امسال توجه‌ها را به خود جلب خواهد کرد، مانند رول آپ‌ها.

در مورد صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ، با توجه به اینکه پلتفرم‌های متمرکز اعتبار خود را نزد سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال به‌مرور از دست می‌دهند، ممکن است بر روی صرافی‌های غیرمتمرکز سرمایه‌گذاری کنند. در سال ۲۰۲۲، یکی از بزرگ‌ترین رسوایی‌ها در تاریخ کریپتو زمانی رخ داد که صرافی متمرکز FTX میلیاردها دلار از دارایی کاربران را پس نداد. این اتفاق باعث افزایش قابل توجهی در فعالیت کاربران بر روی صرافی‌های غیرمتمرکز در ماه نوامبر شد. چگونه پالیگان و یونی سواپ می توانند به یکدیگر کمک کنند؟ علیرغم اینکه حرکت دیفای در سال ۲۰۲۲ خیلی چنگی به دل نمی‌زد اما نشان داد که صرافی های غیرمتمرکز چقدر مهم هستند. ظهور پالیگان به حل یکی از بزرگترین چالش‌ها در این صنعت کمک کرده است زیرا کارایی بیشتری را برای صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ به ارمغان می آورد. همانطور که توسط تیم توسعه پالیگان اشاره شد، هزینه های پایین تراکنش بر روی شبکه پالیگان به ورود خدمات بیشتر به یونی سواپ کمک کرده و حتی معامله گران بیشتری را به این پلتفرم دیفای جذب کرده است.

صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ

صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ

پالیگان هم از این مشارکت سود برد، زیرا رشد زیادی را در ارزش کل قفل شده (TVL) خود تجربه کرد، که ممکن است نتیجه چشم انداز پروژه در امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای باشد. این مشارکت نشان می‌دهد که چگونه کارایی شبکه پالیگان، همراه با نقدینگی یونی سواپ، به یک بخش دیفای چشم‌نوازتر با پتانسیل جذب افراد بیشتر به این جنبش غیرمتمرکز مالی کمک می‌کند و کاربران بلاک چین را به دنیای ایده‌آل عاری از واسطه‌ بانکی نزدیک‌تر می‌کند.

این مشارکت چگونه بر کاربران دیفای تأثیر می گذارد؟ صرافی‌های غیرمتمرکز، قبل از پالیگان، از سناریویی استفاده می‌کردند که در آن مجبور بودند بین امنیت شبکه اتریوم (ETH) یا تراکنش‌های کم هزینه یکی را انتخاب کنند. البته، یک قرارداد هوشمند به خوبی نوشته شده می تواند به جلوگیری از وقوع حملات چند میلیون دلاری در DEX کمک کند. با این حال، داشتن یک شبکه قوی مانند اتریوم ممکن است به محافظت بیشتر از یک پلتفرم غیرمتمرکز کمک کند. با این حال، حقیقت بزرگ این است که هیچ‌کس نمی‌خواهد هزینه‌های بالایی را برای انجام یک تبدیل ساده بپردازد. اما این نباید به معنای کنار گذاشتن امنیت باشد، و این دقیقاً همان چیزی است که پالیگان در یونی سواپ حل می کند. از این نظر، ما همچنان می‌توانیم شاهد مهاجرت بسیاری از پروژه‌های دیفای به راه‌حل‌هایی باشیم که مقیاس‌پذیری را بدون کنار گذاشتن امنیت به ارمغان می‌آورد، به خصوص زمانی که بازار ارزهای دیجیتال به بازار صعودی تبدیل شود و حجم زیادی دوباره در DEXها دیده می‌شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx