تحلیل قیمت ارز دیجیتال ریون کوین، چیلیز، ICP، کلایتون و eCash

تحلیل قیمت ارز دیجیتال
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 524 نفر

تحلیل قیمت ریون کوین، چیلیز، ICP، کلایتون و eCash

کاهش بیشتر ارز دیجیتال کلایتون

قیمت ارز دیجیتال کلایتون از زمانی که در ۲۹ ژوئیه به ۰.۳۳۵ دلار رسید، در حال کاهش بوده است. در ابتدا، قیمت کلایتون به بالای منطقه حمایت افقی ۰.۲۲۵ دلار رسید، که به عنوان حمایت پایین ترین زمان عمل کرد. با این حال، قیمت ارز دیجیتال کلایتون از منطقه در ۱۴ سپتامبر سقوط کرد و از آن زمان با سایر بازار ارز دیجیتال، با سرعتی شتابان کاهش یافته است. تا کنون، قیمت کلایتون در تاریخ ۱۳ اکتبر به پایین ترین سطح تاریخ ۰.۱۴۲ دلار رسیده است. نزدیک ترین حمایت بعدی در ۰.۱۳۵ دلار است که توسط اصلاح فیبوناچی ۱.۶۱ در جدیدترین حرکت صعودی ایجاد شده است.

قیمت ارز دیجیتال کلایتون

احتمال جهش قیمت ارز دیجیتال چیلیز

قیمت چیلیز حرکت صعودی پنج موجی را در ۱۸ ژوئن آغاز کرد. این حرکت منجر به بالاترین قیمت ۰.۲۸۲ دلاری در ۲۳ سپتامبر شد. بالای حرکت کاهش متعاقب آن قیمت چیلیز خط مقاومتی نزولی را دنبال کرد و به پایین ترین سطح ۰.۱۶۰ دلار در ۱۳ اکتبر منجر شد. این کف قیمتی بسیار نزدیک به سطح حمایت فیبوناچی اصلاحی ۰.۶۱۸ (سفید) در ۰.۱۵۸ دلار بود. قیمت ارز دیجیتال چیلیز یک سایه بلند از پایین کندل ایجاد کرد که نشانه فشار خرید در نظر گرفته می شود. اگر قیمت چیلیز از خط مقاومت نزولی خارج شود، تأیید می کند که قسمت اول اصلاح کامل شده است و موج B (سیاه) آغاز شده است.

قیمت ارز دیجیتال چیلیز

به نظر می رسد که قیمت ارز دیجیتال eCash در حال افزایش است

ارز دیجیتال eCash از زمانی که در ۱۲ می به ۰.۰۰۰۰۲۵ دلار رسیده بود، در داخل یک مثلث متقارن معامله می شود (نماد سبز). در حالی که مثلث های متقارن به عنوان الگوهای خنثی در نظر گرفته می شوند، آنها اغلب یک الگوی ادامه دهنده هستند. بنابراین، از آنجایی که مثلث پس از حرکت نزولی قیمت eCash  در حال وقوع است، انتظار می‌رود که یک شکست نهایی از آن حاصل شود. در ۱۲ اکتبر، قیمت این ارز دیجیتال در نهایت به زیر خط حمایت کانال رسید و در نتیجه شکست را تایید کرد. بنابراین، یک حرکت نزولی قیمت به سمت پایین ۰.۰۰۰۰۲۵ دلار انتظار می رود.

قیمت ارز دیجیتال eCash

تحلیل قیمت ICP

قیمت ارز دیجیتال ICP از زمانی که در ۳۱ ژوئیه به ۹.۸۰ دلار رسید، در زیر خط مقاومت نزولی کاهش یافته است. حرکت نزولی در قیمت ICP  تا کنون به پایین ترین سطح ۴.۶۷ دلار در ۱۳ اکتبر منجر شده است. علیرغم این سقوط شدید که در سراسر جهان نیز مشاهده شد در بازار کریپتو، قیمت ICP  هنوز به پایین‌ترین حد خود یعنی ۴.۶۰ دلار نرسیده است. با این حال، تا زمانی که قیمت ارز دیجیتال ICP موفق نشود از خط مقاومت خارج شود، ادامه حرکت نزولی محتمل به نظر می رسد. در این مورد، نزدیکترین سطوح پشتیبانی بعدی ۳.۲۱ دلار و ۱.۴۵ دلار خواهد بود.

تحلیل قیمت ارز دیجیتال ICP

تحلیل قیمت ریون کوین

قیمت ارز دیجیتال ریون کوین از زمانی که در ۱۴ سپتامبر به ۰.۰۷۵ دلار رسید (نماد قرمز) مانند بقیه بازار ارزهای دیجیتال، در حال کاهش است. اوج قیمت در خط مقاومت یک کانال موازی نزولی بلند مدت ایجاد شد. تا کنون، به پایین ترین سطح ۰.۰۲۸ دلار در ۱۳ اکتبر منجر شده است. حرکت نزولی باعث شد که قیمت ارز دیجیتال ریون کوین در محدوده افقی ۰.۰۴۸-۰.۰۲۸ دلار سقوط کند. اینکه قیمت ریون کوین به بالای محدوده ۰.۰۴۰ دلار برسد یا به زیر محدوده ۰.۰۲۸ دلار پایین بیاید، تعیین می کند که آیا تلاش دیگری برای شکست یا سقوط به سمت خط حمایت کانال است.

تحلیل قیمت ارز دیجیتال ریون کوین

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx