تحلیل قیمت : بیت کوین , اتریوم , ریپل

تحلیل بیت کوین و الت کوین ها
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 467 نفر

کلیت بازار

قیمت بیت کوین پس از انتشار تورم بالا در ۱۳ ژوئیه یک عقب نشینی کوتاهی را تجربه کرد، اما بازگشتی که در بیت کوین و آلتکوین ها مشاهده شد نشان می دهد که خریداران در حال خرید در کف هستند.

شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده در ماه ژوئن به ۹.۱% افزایش یافت که بیش از انتظارات مربوط به افزایش ۸.۸% نسبت به سال قبل بود. در حال حاضر، قراردادهای آتی صندوق های فدرال رزرو به افزایش ۸۱ واحدی نرخ بهره در ماه جولای اشاره می کند که نشان می دهد برخی از شرکت کنندگان پیش بینی افزایش ۱۰۰ واحدی پایه را دارند.

چندین شاخص زنجیره ای به پایین بودن احتمالی بیت کوین (BTC) اشاره کرده اند، اما تحلیلگران  Glassnode متقاعد نشده اند که این میزان پایین بوده است. در گزارش “The Week On-Chain” در ۱۱ ژوئیه، تحلیلگران گفتند که ممکن است بازار مجبور باشد بیشتر سقوط کند “تا عزم سرمایه گذاران را به طور کامل آزمایش کند و بازار را قادر به ایجاد کف انعطاف پذیر کند.”

عملکرد روزانه کریپتو منبع Coin360

عملکرد روزانه کریپتو منبع Coin360

در حالی که کوتاه مدت همچنان نزولی است، استراتژیست ها در مورد چشم انداز بلندمدت آن اطمینان دارند. Meltem Demirors، مدیر ارشد استراتژی CoinShares در CNBC گفت که بیت کوین ممکن است “اصلاح نزولی” خود را در کوتاه مدت افزایش دهد، اما احتمالاً در ۲۴ ماه آینده به بالاترین حد خود خواهد رسید.

تحلیل بیت کوین

بیت کوین در ۱۲ ژوئیه به خط حمایت مثلث متقارن بازگشت، که نشان می دهد شکستن بالای مثلث در ۷ جولای ممکن است یک تله گاوی باشد.

BTCUSDT

BTCUSDT

خریداران در تلاش برای دفاع از سطح هستند اما شدو بلند روی کندل ۱۳ جولای نشان می دهد که خرس ها نزدیک به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA) (20796 دلار) می فروشند. هر دو میانگین متحرک شیب دار هستند و شاخص قدرت نسبی (RSI) در ناحیه منفی است، که نشان می دهد خرس ها در فرمان هستند.

اگر قیمت به زیر خط حمایت سقوط کند، جفت BTC/USDT می تواند به منطقه حمایت ۱۸۶۲۶ تا ۱۷۶۲۲ دلار سقوط کند. این منطقه مهمی برای دفاع گاوها است زیرا در صورت تسلیم شدن، ممکن است به ۱۵۰۰۰ دلار کاهش یابد.

اولین نشانه قدرت، بسته شدن بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه خواهد بود. چنین حرکتی نشان دهنده خرید قوی در سطوح پایین تر است. این می تواند احتمال افزایش رالی را تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (SMA) (24084 دلار) افزایش دهد.

 تحلیل اتریوم

اتریوم (ETH) در ۱۲ ژوئیه به زیر خط حمایت از الگوی مثلث صعودی شکست، که این ستاپ صعودی را باطل کرد. یک نکته مثبت جزئی این است که گاوها در تلاش هستند تا قیمت را به مثلث برگردانند.

ETHUSDT

ETHUSDT

اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، نشان می دهد که شکستگی زیر مثلث ممکن است یک تله خرسی بوده باشد. گاوها سپس تلاش خواهند کرد تا قیمت را به بالای مقاومت ۱۲۸۰ دلار برگردانند. بسته شدن بالاتر از SMA 50 روزه (۱۳۸۳ دلار) می تواند چشم انداز شروع یک حرکت صعودی جدید را افزایش دهد.

برخلاف این فرض، اگر قیمت از خط حمایت کاهش یابد، نشان می‌دهد که خرس‌ها سطح را به مقاومت تغییر داده‌اند. سپس فروشندگان سعی خواهند کرد جفت ETH/USDT را به زیر ۹۹۸ دلار کاهش دهند و حمایت مهمی را در ۸۸۱ دلار به چالش بکشند. اگر این حمایت شکست بخورد، اتر می‌تواند مرحله بعدی روند نزولی را آغاز کند.

تحلیل ریپل

ریپل (XRP) در ۱۱ ژوئیه به زیر خط حمایت مثلث متقارن سقوط کرد. این نشان می‌دهد که عدم قطعیت بین گاوها و خرس‌ها وجود داشته ودر نهایت به سمت نزول حل شده است.

XRPUSDT

XRPUSDT

گاوها سعی کردند در ۱۳ جولای قیمت را به مثلث برگردانند، اما شدو بلند نشان می‌دهد که خرس‌ها در رالی‌های کوچک فروشنده هستند. اگر قیمت به زیر ۰.۳۰ دلار سقوط کند، جفت XRP/USDT می تواند تا سطح حمایت حیاتی ۰.۲۸ دلار کاهش یابد. شکستن و بسته شدن به زیر این سطح می تواند نشانه شروع مرحله بعدی روند نزولی باشد.

اولین نشانه قدرت، شکست و بسته شدن بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۳۳ دلار) خواهد بود. چنین حرکتی نشان می دهد که لغزش زیر مثلث ممکن است یک تله خرس بوده باشد. این جفت ممکن است یک تغییر روند بالقوه در یک شکست بالای خط مقاومت مثلث را نشان دهد.

 

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx