پیشبینی قیمت terra classic (LUNC)

  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 704 نفر

پیشبینی قیمت terra classic (LUNC)

Terra Luna Classic اخیراً در ۲۴ ساعت معاملاتی گذشته در صرافی بایننس شاهد افزایش قیمت ۲۸.۵ درصدی بوده است. حرکت مثبت قیمت به تنهایی تقریباً کافی بوده است تا تررا لونا کلاسیک دوباره در توییتر ترند شود.

در حال حاضر Terra Luna Classic در حال شکل گیری الگوی پرچم گاو نر در نمودارها است. اگر بتوانیم در این الگوی ادامه صعودی تثبیت کنیم، ممکن است مرحله دیگری را در اینجا برای Terra Luna Classic ببینیم.

پیشبینی قیمت رمزارز کلاسیک Terra Luna 2022

در زمان نوشتن این مقاله لونا کلاسیک با قیمت ۰.۰۰۰۱۰۷ دلار با سرمایه بازار ۷۱۰ میلیون دلار معامله می شود. حجم معاملات در ۲۴ ساعت گذشته نیز با افزایش ۹۷ درصدی روبرو شده است.

خبر خوب در حال حاضر برای آلت کوین ها این است که بیت کوین از سطح مقاومت ۲۰۰۰۰ دلار عقب نشینی کرده است. بسیاری از آلت‌کوین‌های امروزی جهش نسبتاً خوبی را مشاهده کرده‌اند که لونا کلاسیک یکی از آنهاست.

لونا کلاسیک در حال حاضر در حال شکل گیری یک الگوی نمودار هیجان انگیز است که به عنوان پرچم گاوی شناخته می شود. اگر در اینجا شاهد حرکت صعودی باشیم، می‌توانیم شاهد یک انگیزه قوی و افزایش قیمت باشیم.

با اندازه‌گیری میله پرچم پرچم ، می‌توانیم هدف فنی قیمت را پس از شکستن خط روند مقاومت پیش‌بینی کنیم. اگر شاهد حرکت مثبت قیمت لونا کلاسیک باشیم، ممکن است بتوانیم تا پایان جولای به ۰.۰۰۰۱۳۱ دلار برسیم.

حتی با وجود اینکه ما در الگوی نمودار صعودی معامله می کنیم، Terra Luna Classic در سراسر شاخص قدرت نسبی بیش از حد خرید شده است. همچنین می توانیم ببینیم که LUNC در میانگین متحرک ۲۰ روزه در بازه زمانی ۴ ساعته و روزانه بیش از حد افزایش یافته است.

با استفاده از ابزار فیبوناچی Retracement می‌توانیم مناطق احتمالی سطوح پشتیبانی را ببینیم. تا کنون LUNC اندکی تا سطح ۰.۳۸۲ Fibb کاهش یافته است. هنوز کاملاً ممکن است که سطح ۰.۶۱۸ Fibb را در ۰.۰۰۰۰۹ دلار بازبینی کنیم.

همانطور که می بینیم مقدار زیادی نوسان در اطراف  LUNCوجود دارد. فعلاً احساساتم را کنار می گذارم و سعی می کنم زیاد هیجان زده نشوم. روند کلان هنوز نزولی است و ما هنوز وارد نیمه اول زمستان کریپتو نشده ایم.

 

Terra Luna Classic چیست؟

Terra Luna Classic (LUNC) کوین اصلی Terra Luna است که پس از راه اندازی زنجیره کاملاً جدید Terra منحل شد. طرح بازیابی Do Kwon زنجیره جدیدی را برای انجام معاملات آتی معرفی کرد. در نتیجه لونا کلاسیک و ترا کلاسیک زنجیره را ترک کردند. پروژه جدید اکنون با نام Luna 2.0 شناخته می شود.

درک این نکته مهم است که Terra Luna Classic (LUNC) هنوز ۶.۵ تریلیون عرضه لونا موجود را دارد. به نظر من، اصطلاح “کلاسیک” احتمالاً اشاره ای به تقسیم اتریوم / اتریوم کلاسیک پس از هک Eth DAO در سال ۲۰۱۷ است.

آینده Terra Luna Classic در حال حاضر بسیار ناشناخته است، بسیاری از سرمایه گذاران آن را یک سرمایه گذاری پر ریسک و با پاداش بالا می دانند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx